Bleieutslett og syk!!!noen tips?

Da har jeg tatt potetmel på i 1 døgn og tuppa er nesten helt fin igjen :) hvem hadde trudd det;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Da har jeg tatt potetmel på i 1 døgn og tuppa er nesten helt fin igjen :) hvem hadde trudd det;)


Sent from my iPad using BV Forum
Så bra :D alt man kan få til med ting fra kjøkkenet;)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Da har jeg tatt potetmel på i 1 døgn og tuppa er nesten helt fin igjen :) hvem hadde trudd det;)


Sent from my iPad using BV Forum

Potetmel er tingen :) Ser alltid så bra ut når foreldre i bhg.sender med en plastpose hvitt pulver i bhg.sekken ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Potetmel er tingen :) Ser alltid så bra ut når foreldre i bhg.sender med en plastpose hvitt pulver i bhg.sekken ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Haha, hadde ledd selv ;) ikke rart at de var så gira på jobb ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Kjerringråd er bra for oss kjerringer ;)


Sent from my iPad using BV Forum
Sant det..:p husker mannen lurte veldig når eg hadde 1 flaske eddik på kjøkkenet og 1 på badet:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Hva bruker du av eddik på badet?wc?


Sent from my iPad using BV Forum
Har Fks brukt det i dusjen.. har satt støvler i eddik vann for å få vekk tisselukt/annen lukt.. i do har eg helt også, men vet ikkje om det hadde effekt då:p har litt sitron i også så ikkje eddik lukten slår i mot oss :p kjøkken vasken er den gull! Fyller opp med vatn, heller eddik og sitron oppi og den blir så blank at du sku tro den var ny:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
 
Har Fks brukt det i dusjen.. har satt støvler i eddik vann for å få vekk tisselukt/annen lukt.. i do har eg helt også, men vet ikkje om det hadde effekt då:p har litt sitron i også så ikkje eddik lukten slår i mot oss :p kjøkken vasken er den gull! Fyller opp med vatn, heller eddik og sitron oppi og den blir så blank at du sku tro den var ny:p

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Liker kjerringråd ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp