Bleietilbudene

Myra90

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Marshmallows2021
Junibollene 2023
Er det sånn at bleietilbudene til Kiwi, Rema og Coop Extra holder på å utgå nå? Noen som vet/har informasjon? Ble litt stresset på å hamstre bleier, leste et sted i termingruppa at Coop planla å gå tilbake til normal bleieperioden snart..

Tror det snart er slutt på kiwi i alle fall, mener jeg leste det i en kommentar her inne tidligere i dag. Og da er det vel typisk at det gjelder alle kjedene.

Var akkurat på Kiwi, og der hadde de fått opp nye plakater med hver 4 bleiepakke gratis, som det var før. Men det er fortsatt hver 2. gratis frem til og med søndag. Så da er det jo bare til å handle bleier da!

Ser extran som er rett ved oss har tatt ned plakatene. Nå står det kun dere 20% for medlemmer eller noe sånt

Var akkurat på Kiwi, og der hadde de fått opp nye plakater med hver 4 bleiepakke gratis, som det var før. Men det er fortsatt hver 2. gratis frem til og med søndag. Så da er det jo bare til å handle bleier da!
Var faktisk ikke klar over dette før i går. Vil egentlig kjøpe inn noen pakker ekstra, me så er det "fare for " at jenta snart slutter med bleier.

Takk for svar! Var vel Extra som hadde de aller billigste bleiene med denne avtalen ifølge «Pengesnakk», men da håper jeg Rema fortsetter litt til! Handlet 4 pakker der i dag, plakatene hang oppe og det ble trukket rabatt. Ingen tegn til bleieslutt for 11-månedersen her enda iaf, så jeg får nok bare hamstre;)

Meny har 2 pakker for 69, og så vidt jeg vet har de ikke tenkt å slutte med det enda:)

Back
Topp