Bleiespørsmål

Oslojente26

Andre møte med forumet
Hvordan gjør dere det med bleieskift om natta? Jeg skifter før vi legger oss, som regel i 23-24 tiden, ammer hver 2-4 time i løpet av natten, men skifter som regel ikke bleie før vi står opp på morgenen.

Er det noen som sliter med lekkasje av urin? Har opplevd noen ganger at gutten vår lekker urin oppover langs siden, body`n er plutselig helt våt.. Dette skjer både på natten og dagen.. Han er nå 3 uker og ca 4.1 kg, så har gått over fra 1èr til 2èr bleier, har prøvd både pampers og libero, men merker ikke så stor forskjell.. Noen tips??

Vi skifter ikke bleie om natten....synes libero lekker mer enn pampers.....

Skifter et par ganger for natta pga mye avføring.....og her er det pampers som lekker mer enn libero!!!!

Jeg har stort sett skiftet om natta, men det er fordi han har en tendens til å alltid prompe ut litt bajs, så det ligger liksom alltid en gul fartsstripe og lurer...
Om det ikke er bajs der, og heller ikke særlig tiss, så bytter jeg ikke.

Jeg bytter til hvert stell, da spiser han mer, og jeg får sove lengre. innimellom er de kjempe fulle for det... bruker nr 2

vi hadde også samme problemet og fant ut at det som hjalp var å legge tissefanten hans nedover når vi tok på bleie [;)]

Her lekker det, men kun når hun ligger på sida. Bruker libero nr 2[:)]

Skifter kanskje litt ofte vi da, for vi skifter før hun spiser. Men syns det er en grei rutine.[:)]

Her skiftes det hver gang fordi hun bæsjer mye

Vi skifter om natta hvis hun har bæsja, ikke ellers[:)] Bruker pampers her i huset[:)]

Det hender at har er våt... Men ikke så ofte, er vel mest når jeg har "slurvet" med bleia :P Ellers så skifter jeg bare bleie om han har bæsja. Legger han bare i senga og bruker våtservietter.. :p

ORIGINAL: mariannnilsen

skifter før vi legger oss i 24.00 tiden , så rundt 06.00 tiden på morgenen ..

Har brukt pampers 1 og 2, men har gått over på libero 3 nå. Skifter ikke om natta så fremt hun ikke bæsjer. og om vi må opp å skifte bæsjebleie så har jeg bare et sånn spøkelseslys fra IKEA  på på badet sånn at hun ikke våkner for mye.

For dere som sliter med at det lekker så kan det være lurt å bruke en bleiestørrelse større om natten for den tåler mer væske.

Back
Topp