Bleiesmurfen!

x1xPastella

Forumet er livet
Jeg vil først og fremt ønske deg velkommen... Litt startvansker er normalt!! Håper du føler deg vel her sammen med oss...

Jeg lurer på? Prøvde å sende deg en privat melding. Men du har ikke det opprettet? Du må inn på din profil og krysse av nede der at du ønsker at andre skal sende deg privat melding (PM). Om du ønsker det da selvfølgelig!!!

he-he... der fant jeg visst tråden. [:D]

jo, takk! jeg føler meg velkommen! veldig deilig å ha et fora hvor man kan snakke om alt man bekymrer seg for, få ut frustrasjoner og få forståelse og gode råd, og kanskje noen svar. ikke minst møte andre i samme situasjon!
folk er veldig hyggelige og omsorgsfulle overfor hverandre i disse foraene. det er så fint å se!

er syk og hjemme fra jobb i dag, litt deilig å ha tid til å smurfe litt på nettet da! [:D]

tok av den haken på PM jeg, for jeg visste ikke helt hva det innebar? det er ikke slik at alle kan få tilgang på e-posten min da? (sikkert dumt spørsmål... he-he...)

Nei, det er slett, slett ikke at de får tilgang på e-posten din, det får de aldri (med mindre du oppgir brukernavn og passord til e-sposten din da, og det gjør du jo ikke)

Ingen får tilgang til noe som helst av at du tillater PM. Det er bare at du kan FÅ Pm. Altså personlige meldinger. Nærmest som en intern e-post på et vis. At noen kan sende deg små (eller lange) meldinger som er bare til deg og som ingen andre kan lese. De får ikke tilgang til noe som helt av ditt private, bare kan SENDE deg slike meldinger.

he-he... takk, og takk for tålmodigheten! [:@]
det er nå tilgang til å sende meg private meldinger![:D]

Jeg får fortsatt ikke sende deg PM. Men jeg får sendt deg mail.

hhhhhhhhhmmmmmmmmm... jeg x av i boksen.
ska se på det en gang til jeg.

nå sliter jeg litt med å lage meg en ticker på snugglepie! men jeg glemmer å spise! får ta meg en matpause tror jeg! [:@]

Ja man blir fort hekta her... HEHE!!!

ja det skal være sikkert!
nå spiser jeg julekake med min eminente bærbare pc på fanget. [:D] og nå har jeg sjekket en gang til på PM, og NÅ skal det være i orden! [:D][:D][:D]

JAAAA nå gikk det

Back
Topp