bleieslutt kan noen hjelpe meg?

LCG

Blir kjent med forumet
sønnen min blir 3 år, 31.12. vi prøvde og slutte med bleie i sommer noe som gikk veldig bra i 2 uker han ville ikke bæsje i bleia men bare på do. plutselig ville han ikke på do i det hele tatt, tok dette opp med barnehagen og di sa at vi ikke måtte stresse ettersom jeg hadde en til på vei, så jeg tenkte ok jeg får vente til han er moden for det da, nå har babyn kommet og guttungen har begynt og gå på do igjen men tror ikke han gjør noe på do han bare sitter der.. i går ville han bare ha truse på seg så han fikk det men han bæsja på seg, så jeg tok på han en ny truse og da tisset han på seg.. noen gode råd om hvordan jeg skal få det til?? han vil ikke så ofte på do heller 1 gang om dagen vil han sitte på do....
tusen takk

For meg virker det som han ikke er helt klar for bleieslutt. Sier ikke at det er riktig, men det virker sånn.

Vi lovte gutten vår noe han ønsket seg veldig, og i tillegg kjøpte vi avvennings bleier. Det gikk ikke lang tid før han synes det var ubehagelig, og var villig til å prøve å gå på do. Vi hadde noen uhell de to første ukene, men vi ga ikke opp. Litt ekstra vask ble det, men vel verdt det. Tørr om natta fra første natt. (Har hatt 2 uhell de siste 5 mnd)

Back
Topp