Bleieslutt! Er så glaaaa!

Momofmany

Forumet er livet
TO av tre bleiefri unger!! Tok av toåringen bleia for knapt ei uke siden og nå er han helt tørr utenom natta, men snart kan vi sikkert ta av nattbleia og!

I dag gikk vi tur i skogen og måtte plutselig bæsje, forventa MEGA trassanfall vettu men det gikk helt supert, nå går han bare å skryter av at han bæsja i skogen :P

Det må en jo elske!! :D Gratulerer med bleieslutt og skog-bæsjer ;) ;)

Så flink :) prøver å få min 2 åring til å gå på do, men har nekter! Blir livredd han stakkar :( jenta va bare litt over to mår hun sluttet så hadde håpt at han også skulle slutte tidli:) men..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Så flink :) prøver å få min 2 åring til å gå på do, men har nekter! Blir livredd han stakkar :( jenta va bare litt over to mår hun sluttet så hadde håpt at han også skulle slutte tidli:) men..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ja skikkelig greit :) Eldste va over 3, men Aron har sikkert vært klar lenge :) Ramona er jo jente, og jenter er vel enkere?? Saant? Hehe :p Er jo 2 i desember ho så er vel bare å begynne! ;)

Jippi, så deilig! :)

Gutt født 09
Baby sept 13

Helt fantastisk! så letta :) Bare to igjen da om alt går bra i svangerskapet <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ja skikkelig greit :) Eldste va over 3, men Aron har sikkert vært klar lenge :) Ramona er jo jente, og jenter er vel enkere?? Saant? Hehe :p Er jo 2 i desember ho så er vel bare å begynne! ;)
Jeg har et håp om det!! Vi har brukt tøybleier i tillegg så ifølge statistikken skal det gå ganske greit :p har ikke helt troen likevel merker jeg....

Back
Topp