Bleieskiftarbeider

Såg de på nyhetene isted.
Trod det var nyhetene ihvertfall.
Eg hadde blitt sliten.

ORIGINAL: Tinnea

Blir ikke mye tid til seg selv da[;)] Så søte de var[:)]

jeg tror jeg hadde blitt ganske sliten skulle jeg hatt 4 stk alene....jeg sier ja takk til en om gangen[:)] synes det virker litt stress med 2 også....

Det må være slitsomt ja.

I linken reagerte jeg på dette :
Da Silje Omgård fødte firlinger fikk hun gaver og gratulasjoner fra kommunen. Men deretter opplevde alenemoren akutt mangel på hjelp. Advokat Brynjar Meling har engasjert seg i saken - og krever at Stavanger kommune straks trår til.

Virker som at om en da er alenemor og sliter med å ha så mange barn, skal en bare kreve hjelp.
Det er nesten som om at når man setter firlinger til verden så er det en sensasjon og da skal en ha masse hjelp - det er vell ikke riktig?

Er det bare jeg som tenker sånn her..........

ORIGINAL: wowmamma

Det må være slitsomt ja.

Da Silje Omgård fødte firlinger fikk hun gaver og gratulasjoner fra kommunen. Men deretter opplevde alenemoren akutt mangel på hjelp. Advokat Brynjar Meling har engasjert seg i saken - og krever at Stavanger kommune straks trår til.

Virker som at om en da er alenemor og sliter med å ha så mange barn, skal en bare kreve hjelp.
Det er nesten som om at når man setter firlinger til verden så er det en sensasjon og da skal en ha masse hjelp - det er vell ikke riktig?

Syns det er litt vel mye å kreve hjelp fra kommunen. Normalt pleier en å få hjelp av venner og familie.

ORIGINAL: Sorland

ORIGINAL: wowmamma

Det må være slitsomt ja.

Syns det er litt vel mye å kreve hjelp fra kommunen. Normalt pleier en å få hjelp av venner og familie.

er helt enig, det er jo ikke komunen sine barn, å hvis hun synes det blir for mye, forstår jeg ikke hvorfor hun vil være hjemme med di til di er blitt 3 år, da hadde jo bh vert et godt hjelpemiddel, synes nå jeg...

Back
Topp