Bleieskiftarbeider..

Cici84

Glad i forumet
ja, det har jeg vært de siste dagene.. faktisk siden søndag..
Trodde først snuppa hadde fått omgangen jeg, men nå vet jeg ikke altså.. hun har jo ikke feber, kaster ikke opp og er egentlig i veldig god form. Leker og styrer på som vanlig. Men matlysten er på bånn og hun produserer bæsjebleier ut av en annen verden.. skikkelig løs i magen.. så vi må iallefall belage oss på ett helskift m/dusjing i løpet av en dag, i tillegg til maaaaange bleieskift..
Snakka med helsestasjonen i dag for å få noen råd siden det har pågått så mange dager. De mente ikke det var omgangen de heller, men mest sannsynlig irritabel tarm.. Så nå skal vi prøve med litt farris og eplejuice, blåbær, eple og kanskje litt biola hvis hun får i seg det. Håper det binder magen litt [:)]

sånn hadde vi d da tennene til guttungen vår kom.
ca 8-10 drittbleier per dag i 14 dager[:'(]

men kan godt være irritabel tarm... her elsker snuppa biola:-D
Håper d ordner seg snart for dere, så mye drit er så sårt for dem myke huden[:o]

ORIGINAL: Hebbeliten

sånn hadde vi d da tennene til guttungen vår kom.
ca 8-10 drittbleier per dag i 14 dager[:'(]

men kan godt være irritabel tarm... her elsker snuppa biola:-D
Håper d ordner seg snart for dere, så mye drit er så sårt for dem myke huden[:o]

Ja, det var ei på barselgruppa mi som også har en liten en som holder på sånn når han får tenner, så hun mente kanskje det var det her i huset også...
Men jeg vet ikke jeg.. hun har jo fått 6 tenner før uten noen ting.. kommer det bare sånn plutselig det der da?
Også er det skikkelig diare her i huset.. en del vann og så noen faste korn i avføringa..
Håper for guds skyld hun ikke skal holde på sånn i 2 uker.. da er vi jo knapt kommet halvveis da.. må ha vært en slitsom periode for dere..

Fikk heldigvis i henne en boks med biola yoghurt i går kveld. Når hun først gidda å åpne munnen for å smake så var det jo godt vuttu [:D]
Og i dag har vi hatt første frokost på mange dager uten at hun har vært trassig og ikke har villet spise. Så håper det er et godt tegn i retning av at magen begynner å normalisere seg. Spent på hvor mange bleieskift og helskift det blir i dag da [8D][:)]

ORIGINAL: SookieStackhouse

Sånn har vi det i dag! Jeg har skiftet en bæsjebleie i timen ca siden klokken 12 , vanligvis er det en om dagen

Hehe, ja her også.. normalt sett vært 1 bæsjebleie, unntaksvis 2.
I går skifta jeg på det verste 3 bleier i løpet av en time...
Først måtte vi ta helskift, og 10 minutter etter at vi hadde kommet ned fra badet så måtte vi opp for å skifte bleie på nytt... og jammen tok det ikke lange stunda etter der igjen...
I går var det ille altså.. hadde to helskift og jeg har kommet ut av tellinga på hvor mange ganger jeg bytta bleie på henne... men at det var mellom 10-12 er jeg ganske sikker på ja..

Håper for guds skyld det ikke fortsetter sånn i dag... for vi skal egentlig ut på en 3-timer lang biltur... ser for meg det altså med en slik "skjittunge" [8D][:)]

Får håpe magen til minien deres også blir bedre snart [:)]

Back
Topp