bleieskift

*snart2barnsmamma*

Elsker forumet
hvor mange ganger daglig skifter dere bleie? og vasker dere hvis det bare er tiss?
jeg syns vesla får fort irritert hud hvis jeg vasker henne hver gang jeg skifter tissebleie[&:]

vaker kun ve morgen og kveldvask/bading og om hun har bæsja.. har a bare tissa vasker jeg ikke

oki...føler bare at hun er "møkkete" der nede hvis jeg ikke vasker,hehe...
jeg bruker også kun vann og klut når jeg vasker,våtservietter kun i nødstilfeller!
skifter også rundt hver 2-3 time...går en del bleier for å si det sånn[;)]

Vi vasker kun morgen, kveld og ved bæsjing...
Vasker med vaskeklut.. bruker ikke våtservietter..

Hiver vaskeklutene i en bøtte så koker vi de i maskinen når bøtta begynner å bli full.
Har sikkert 50 vaskekluter..

Skifter kanskje hver 3-4 time..

ORIGINAL: Puseline

vaker kun ve morgen og kveldvask/bading og om hun har bæsja.. har a bare tissa vasker jeg ikke

skifter ca hver tredje time på dagen. Vasker kun ved morgen og kveldsstell og hvis han har bæsjet. Bruker engangsvaskekluter med vann og litt olje på. Han har ennå ikke vært sår. 

Tiss stikker jo, da...
Vasker mellom hver gang, og smører med salve. Bruker ca 5 bleier i døgnet her.. [:)]

Aner ikke hvor mange ganger jeg skifter, det er veldig forskjellig fra dag til dag føler jeg.. [&:][:)]
Jeg vasker hver gang enten om det er bæsj eller tiss [;)] Hehe.. [8D]

Jeg vasker med klut og vann og smører med apotekets salve (litt sink el. Inotyol om det er såre rumper) ved hvert bleieskift, selv om det bare er tissebleier.

Veldig opp og ned hvor mange ganger i døgnet det skiftes men nå om dagen er det sykt mye bæsjebleier! I dag har jeg hatt 13 bleieskift med dritt i [:'(][:'(].

Jeg spyler med vann fra springen etter hvert bleieskift og smører kun hvis huden er litt rød.

ORIGINAL: tullingen

ORIGINAL: Puseline

men bruker våtservietter til å vaske med når hun har tisset,-og tørker med en tørr klut.Skifter beie ca hver 3.time untatt på natta.Aldri hatt beieutslett.[:)]

Back
Topp