Bleieskift...

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvordan er deres unger ved bleieskift?

Her blir Sondre FLY forbannet! Hyling uten like. Nytter ikke med leker eller noe for han nekter å åpne øynene :p
Blir sannelig flink til å ignorere gråt og skifte sinnsykt kjapt :D
Er det bare min som er slik?
Blir rolig med en gang vi tar han opp, men kan jo akkurat skifte på ham stående heller :p
♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Haha.. Ser for meg at du skifter på Sondre stående! ;)
Han her liker godt å bli skifta på. Er det bomelom skyldes rumpa i vasken og det synes han er godt. ;)
Nyt tiden mens han kanskje ligger stille - husker galeberta mi - hu sparka i fra og sto i bru på stellebordet mens jeg holdt henne fast med den ene hånden og festet bleien med den andre! ;)

Elsker å ligg å.sprelle uten bleie, men med en gang klærne skal på igjen blir hun kjempesint :-P

Kine digge å ligge uten bleie å lufte stumpen :P

babyjente 27 Juli ♡

Han her virker å like det egentlig :) Hender han blir furten hvis jeg tar det midt i måltidet om natta (hvis han har bæsja), for at han ikke skal våkne ordentlig etter maten. Men å lufte stumpen er deilig, og da hender ofte at han tisser uten bleia og, så slipper han å ligge med våt bleie lenge.. hehe

Snuppa var kjempe sint hver gang vibskulle skifte på henne, men for 2 uker siden snudde det helt plutselig.. så nå ligger hun og pluddrer og smiler til meg i stede:D

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Bleieskift er ikke noe problem. Hun kan være sur og grinete fordi bleien er våt, så med en gang hun treffer stelleunderlaget smiler hun :p
Hva med å bare ligge på stellebordet uten å bytte bleie?? Bare leke å kose litt? Kanskje det an hjelpe litt.

gutten vår elsker å ligge på stellebordet. han kan ligge der i evigheter og blir som regel skikkelig sinna når vi tar han opp derfra :)

Første mnd var hun rasende. Nå smiler hun bare bleia kommer av

Hermine elsker stellebordet. Det har blitt et sted for kosestund. Hun kan ligge der leenge og pludre, smile og prate med rumpa bar. Hun liker å bli vasket i ansiktet også, det har jeg aldri vært borti med søstrene før. De få gangene hun har grått på stellebordet, så er det fordi hun er sulten.

Jenta mi er rolig og grei under bleieskift. Godt å få på seg tørr bleie :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Her kan vi gå og skifte bleie om han er urolig og grinete, så blir han blid og smilene :D
Han ELSKER å ligge på stellebordet og bli dullet med ❤

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Mini er også veldig glad i å ligge på stellebordet. Da skravler han og sprekker ivrig :) Deilig å lufte stumpen og kunne tisse i friluft ;)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Back
Topp