Bleieskift

MissSophie12

Betatt av forumet
Bytter dere bleier om natta? Her har han samme bleia på fra ca kl 20 til kl 7-8 om morgenen.. Er det litt lenge??

Med mindre hu har bæsja blir det fra ca 21-6/7 her. Hu sover jo til da. Så vekker ikke. De gangene hu har vært oppe om natta har jeg sett an hvor full den har vært. Stor sett latt være å bytte da. Minst mulig styr om natta. Mat og rett i seng igjen ;)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Her byttes det kun hvis det er absolutt nødvendig på natta :-) ellers går han med samme fra rundt 23-9 ca.! Ikke noe sår, så da regner jeg med at det går greit :-) han sier ifra hvis det blir helt feil :-P

*surrer på telefonen*

Har 1 bleie om natta så lenge han ikke driter. Vi bruker bleie nr 4 om natta som er 1 str større en det vi bruker på dagtid. Han tisser som regel ikke så mye på natta heller alt kommer på morgenen når han våkner så da bytter vi bleie ofte.

Bytter bare viss hun har bæsjet og det har hun ikke gjort på natten på veldig lenge:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Bytter fordi hun sovner mellom hver pupp, så må vekke henne ;)

Bytter ikke før han våkner nei, så da ligger han med samme bleie fra 23-09. Går fint det. Han bæsjer aldri på natta, og er ikke sår :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Bytter om han har tissa mye, om eg er våken. Han våkner ikkje av noenting alikavell:p bæsje har han ikkje gjort på natten på aldri så lang tid..

*talatuten*

Bytter heller ikke og han har aldri hatt bæsjebleie på natta;-)

Nei det gjør jeg ikke. Kun om han har bæsj og det skjer heller sjeldent. Går vel rundt 12 timer mellom ny bleie på kveld og morningen.

Back
Topp