bleieskift uten stellebord

leoni

Andre møte med forumet
Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men har ikke vært mye rundt og fartet med den lille da hun er ganske krevende... Men jeg lurer på, hva gjør dere hvis dere er på steder uten stellebord og må skifte bleie?? Var på en fest nylig på en skole, og på doen der var det hverken noen benk eller liknende... endte med at vi dro hjem for å skifte bleie. Men dette må være noe noen av dere har en god løsning på [;)]?

Solveig er ganske så usjenert av seg, og ELSKER å lufte stumpen uansett hvor det skulle være [:D]. Så jeg bruker benker eller gulvet rett og slett, men prøver å finne et diskret sted selfølgelig.

hei du, det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar[:D][:D]
har du ikke ei sånn matte i stelleveska di da, som du kan legge henne oppå? Med ei sånn lita matte, trenger du ikke stellebenk, det holder med et gulvteppe, eller du kan skifte bleie i sofaen eller i en stol o.l.

lykke til[:D]

Det går og an å skifte i bag'en på vogna [:)]

jeg har skiftet bleie i bilen også jeg.
la henne på setet og skiftet.

ikke alltid så enkelt nei, har dratt hjem etpar ganger jeg også!

Jeg bruker stellematten til stellebagen under henne og skifter i vognbagen det går veldig fint gjør det faktisk også når jeg er på stellerom siden jeg ikke er så sikker på rensligheten der mulig litt paranoid på renslighet men men. [;)][;)]

Skifta bleie i vogna flere ganger vi, bare lagt stellematta som hører til bagen under + håndkle. Tilogmed ute i det fri!

ORIGINAL: Madre Mia

Skifta bleie i vogna flere ganger vi, bare lagt stellematta som hører til bagen under + håndkle. Tilogmed ute i det fri!

ohh.. er det d den greia inne stellebagen er for noe.. har alltid trodd den var for å skille hvis man ville ha rom inni baggen[:-][:-][:-]
*stupid*

Back
Topp