Bleieskift nyfødt

Babystøv

Forelsket i forumet
Er egentlig litt nysgjerrig på hvor ofte bleia skiftes på en nyfødt? Har satt stellebord oppe i andre etg, og lurer på hvor lurt det var.... :p

Er egentlig litt nysgjerrig på hvor ofte bleia skiftes på en nyfødt? Har satt stellebord oppe i andre etg, og lurer på hvor lurt det var.... :p
Etter hver amming kom det ofte en bæsjebleie. Innimellom tiss også. Ca 8-12 ganger døgnet. Kommer helt an på :)

Ingenting i veien for å ha en stellematte, bleier osv i en kurv nede. De må jo ikke på liv og død skiftes på stellebordet. Om nettene etter amming skiftet jeg på rommet. Gjorde det enklere slik at barna mine sovnet med en gang i stede for å skru på lys og få den stimulien på badet. Funket gull for oss :)

Etter hver amming kom det ofte en bæsjebleie. Innimellom tiss også. Ca 8-12 ganger døgnet. Kommer helt an på :)

Ingenting i veien for å ha en stellematte, bleier osv i en kurv nede. De må jo ikke på liv og død skiftes på stellebordet. Om nettene etter amming skiftet jeg på rommet. Gjorde det enklere slik at barna mine sovnet med en gang i stede for å skru på lys og få den stimulien på badet. Funket gull for oss :)
Takk for svar :) :)

Jeg har funnet ut at jeg skal ha stellebord i begge etasjene i huset. Et på badet nede og et på badet oppe. Det er fordi det vil bli mest praktisk når jeg er alene med begge barna :) eldste hadde nok ville vært med om vihadde gått ned får å skifte bleie, så får å slippe å drasse baby og to åring opp å ned trappen gjør vi det slik.

Vi skal også ha stellebordet i 2 etg. Det hadde vi sist også og det funket kjempebra :) men kommer til å ha en liten eske stående nede med bleier,salver og underlag til å kunne skifte i sofaen eller hvor det måtte bli :)

Back
Topp