Bleieskift før amming

Kikkitull

Flørter med forumet
Lillesnupp er utrolig kresen på bleiene sine, og nekter plent å spise hvis det er noe i bleia, tiss eller avføring. Og hun kan finne på å slutte å spise hvis det kommer avføring, snurpe munnen hardt igjen og vente. Heftig protest på å bli lagt ned, smatter og virrer hvis jeg prøver å rape henne, men nekter å åpne munnen ved brystet før det er ny bleie. For å si det sånn så går det noen bleier her ja :) Stakkar må jo få mat. Andre som har slike babyer? De sa det på sykehuset at de kunne ha problemer med å finne ro ved brystet hvis de hadde noe i bleia, så vi tenkte ikke så mye over det. Hun er 13 dager gammel, men har vært slik fra starten egentlig.

Her og er det også som oftest sånn. Samtidig, hvis hun er veldig sulten, hylgriner hun gjennom hele bleieskiftet til hun er tilbake på brystet med ren bleie. Da stesser vi nesten for å få skifta så fort som mulig. Det går unna en del bleier her og, men sånn får det være. Heller en happy baby :)

Vi har en gutt med godt sovehjerte, vi bruker derfor bleieskiftet til litt kos og oppvåkning før han får brystet :) Han pleier å sovne ved brystet og jeg har bleiemani- skifter hele tiden. Godt å kose i ro og mak uten å stresse over hva som befinner seg i buksebaken :)

Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Reactions: Ega
Hmm, dette hadde jeg faktisk ikke tenkt på, men har lurt veldig på hvorfor han har begynt å virre med hodet og slippe brystet mange ganger før han begynner å spise de siste dagene. Kanskje det er pga bleia, han tisser nemlig utrolig mye

Back
Topp