bleier

cathrine2

Gift med forumet
hvilken bleier og bleie str. bruker bebibisene deres??? jonas bruker pampers nr 2.. men d begynner å bli litt lite... lurer på  hvilken han ska bruke da? neste str er jo en active fit... kan dette stemme??!![8D] trodde d var for babyer som krøp jeg[8D]

ja dette lurer jeg også på 87alenemamma.
Linnea bruker både Libero og Pampers, og da er det den mini størrelsen. Den etter newborn liksom.
Men de strammer litt over låret, så jeg har også tenkt å skifte..
Men neste hakk er vel fra 7-13 kg eller noe? Blir jo så stort..

Eller jeg vet ikke jeg.. he he[&:]

vi bruker nå libro sine bleier..3-6kg, men nå begnner de å bli stramme over lårene her også...
finnes d ikke mindre bleier enn 7-13kg???..hmm...trodde d fantes 4-7kg jeg..må på butikken å sjekke...

ORIGINAL: tone83

vi bruker nå libro sine bleier..3-6kg, men nå begnner de å bli stramme over lårene her også...
finnes d ikke mindre bleier enn 7-13kg???..hmm...trodde d fantes 4-7kg jeg..må på butikken å sjekke...

Nei jeg vet ikke jeg Tone83.. Har ikke peiling.. [:D][:D]

Si ifra hvis du finner ut noe da [:)]

Liam Isac bruker pampers aktiv fit nr. 3. Den er for babiser som er 4-9 kg. Han har brukt den størrelsen i 3-4 uker nå..

Hei hei! Vi bruker libero 5-8 kg siden Elias er over 6 kg. Funker bra for oss den[;)]. Har ingen erfaring med pampers...

ORIGINAL: Cat79

Hei hei! Vi bruker libero 5-8 kg siden Elias er over 6 kg. Funker bra for oss den[;)]. Har ingen erfaring med pampers...

Jeg har ikke erfaring med libero, men søsteren min sa at pampers var mye bedre enn libero. Og det sa Cecci85 også.. Men der er jo deres erfaring da..

Vi bruker også pampers 2!

Vi bruker opp resten av libero 2 4-6kg og har pakken med libero 5-8kg stående[;)]

Det var nesten litt pussig, for i går fikk vi prøver på LIBERO 5-8 kg i posten. Så Linnea prøvde den i natt.
Satt som ett skudd de [:D]

ORIGINAL: fruluna

Det var nesten litt pussig, for i går fikk vi prøver på LIBERO 5-8 kg i posten. Så Linnea prøvde den i natt.
Satt som ett skudd de [:D]

må invistere i desse jeg også..

Hei. Her går det i libero 5-7 (?) kg. men på LIDL har de noen bleier som faktisk er fine- heter midi- et eller annet...er fra 4-9 kg tror jeg..bare et tips for dem som har tilgang på butikken..[;)]

ORIGINAL: Miip

Hei. Her går det i libero 5-7 (?) kg. men på LIDL har de noen bleier som faktisk er fine- heter midi- et eller annet...er fra 4-9 kg tror jeg..bare et tips for dem som har tilgang på butikken..[;)]

disse har  jeg prøvd, men jeg syns de ble så klumpete liksom.... men de var jo billige da.. 1 kr bleien eller noe

Bruker Pampers 2 vi - til 20 kg pakka på Rema jenter!! [:D]

Vi har brukt libero 3-6 kilo, men tror vi må bytte til 5-8 kilo nå, de andre begynner å bli litt små...

Back
Topp