Bleier

Kjedelig om det slutter nå etter så mange år!
Har ikke noe erfaring, så ikke noe svar på spørsmålet ditt! Har foreløpig kun en par pakker av de minste til nyfødt for å ha noe å starte med.

Babyer er veldig ulik, så noen bleier passer noen babyer og motsatt. Så veldig vanskelig å si hva som er «best» dessverre :shy:

Vi brukte de svindyre libero touch sist. Vanskelig å skulle hamstrer ettersom man ikke vet helt hvordan babyens hud reagerer. Vår tålte ikke pampers eller ulike billigmerker, med unntak av billigmerket til spar.

Hvilke bleier er best? Og hvilke str til nyfødt? Tenker å hamstre litt nå før -50% kanskje blir slutt.
Jeg har kjøpt en pakke Libero touch i minste størrelse foreløpig. De er veldig myke og gode:) Men kommer sikkert til å bytte på litt med vanlig Libero også siden de er litt billigere. Tror jeg hadde startet med 2 pakker hver av de minste størrelsene først om det er sånn at tilbudet utgår:)

Mener jeg leste en plass at butikkene skulle fortsette med tilbudene på bleiene.
Vi brukte Libero touch og Libero comfort sist, prøvde litt andre merker også men ble ikke helt fornøyd med dem. Føler uansett at Libero er en slager så hvis du planlegger å hamstre så er det nok den jeg ville kjøpt.
Det går mye bleier i starten og èn pakker varer knapt et par dager, samtidig vokser de raskt så ville nok kjøpt et par pakker i str 1 og litt fler i str 2.

Jenta vår passet bleiene fra Änglamark best og har aldri reagert på de, så det har det gått mest i her. De er god i pris og selges i dobbelpakker i enkelte størrelser også, så det er fint. Men alle babyer er jo så ulike.. Har handlet mest fra Änglamark til lillebror, så har i noen størrelser nå. :)

Samboer har hamstret libero touch i flere måneder allerede :hungry: bare fordi "det er jo de som er best", men er jo nesten bare de vi har prøvd på storesøster også :joyful:
Vi får håpe de passer lillebror like godt :smiley-angelic006

Back
Topp