Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi bruker libero touch, men han her er ganske rund så vi har allerede gått over til nr 2.Har også prøvd alle, men alle lekker... Han er veldig tynn så tror det er ferdig vi ikke får de tett rundt magen. Så langt er nok kanskje libero touch den beste... Rema sine var ikke bra! Men de var kanskje enda litt større igjen...
Vi bruker libero. Ingen lekkasjer (hun er god og rund), men kanskje ikke så rart deg skiftes ofte. Er nå på bleie 8 eller 9 i dag...
Er du sikker på at du får tissen ned?
Vi bruker libero touch, men han her er ganske rund så vi har allerede gått over til nr 2.
Husk at tisseluren må ligge nedover, og så må man stramme mer enn du tror. Krysse gjerne tapene foran, det måtte vi må storesøster fordi hun var så slank. Og så må man huske å dra strikkene på sidene ut så det blir tett rundt lårene.
Rema starter på str 2.Jada, har snurra rundt på det utstyret hans stakkar for å se om det hjelper, men kommer ut enten foran eller bak... Drar ut strikken rund lårene, men det er det tett... Er liksom rundt magen og ryggen bleien virker for stor... Har forsøkt å stramme så mye som mulig, men virker som det kan bli for stramt rundt lårene da... Må vel kanskje bare prøve å stramme enda litt mer...
Vet dere om Rema sine bleier finnes i str 1? Jeg finner ikke det noe steder... Coop sine bleier har jeg heller ikke prøvd enda...
Rema starter på str 2.
Noen får bleiene tettere ved å sette tapen på skrå nedover og så overlappe tapebitene midt på. Jeg strammer så tapen møtes på runde lillebror, mens på slanke storesøster måtte jeg overlappe for å få det tett.
Ja Rema sine er svære. Fikk en pakke gratis men har ikke brukt de, synes de var så harde.De fra Rema var jo kjempestore da...
Mener tapen overlapper nå, men ble plutselig litt usikker... Må prøve ved neste bleieskift
Ja Rema sine er svære. Fikk en pakke gratis men har ikke brukt de, synes de var så harde.
Syns rema sine er super på 2 åringen, men foreløpig er libero nr 2 best til knøttet rema i str 2 er jo kjempestore
3 uker å ca 4,5 kg. Str 1 er så trange rundt lårenePrøvde en, men likte den ikke... Libero touch er den jeg synes virker mykest..
Hvor stor er din lille? Siden du har begynt å bruke libero nr 2
3 uker å ca 4,5 kg. Str 1 er så trange rundt lårene