Bleier

Kattepus

Glad i forumet
Er det bare jeg som er håpløs eller er det fler som har problemer med at gutten tisser gjennom bleia...?? Han bruker 3 - 6 kg, og jeg passer på å legge tissen ned, men det er bak på ryggen han blir våt.. Hadde ikke det problemet med storebror..

Hadde det problemet med Adrian da han var liten. Så han måtte ha libero 7-11 kg da han var 1 eller 2 uker. Ellers tisset han gjennom alt [:)]

ORIGINAL: Kattepus

Er det bare jeg som er håpløs eller er det fler som har problemer med at gutten tisser gjennom bleia...?? Han bruker 3 - 6 kg, og jeg passer på å legge tissen ned, men det er bak på ryggen han blir våt.. Hadde ikke det problemet med storebror..

Hei sniker meg inn her jeg...
sånn var det med gutten vår også, jeg gikk opp en str og byttet fra libero til pampers.. funker som bare det.. lykke til med prøvingen

Jeg har det problemet med Kristoffer innimellom, ikke hele tiden. Synes det er rart, for jeg også legger penisen nedover, og vips så er han våt på ryggen!! Jeg bruker nr 2 fra Pampers

Det problemet har jeg også hatt med Pampers men ikke med Libero ..

Hvis dere legger tissen nedover, legg bleia bak frem også...det avlaster litt [:)]

Hmm... Jeg har faktisk dette problemet med lillejenta, jeg...
Hadde ikke no problemer med det med storebror.
Har bare prøvd to str. libero-bleier, så får vel bytte...?!?

Har også hatt dette problemet. Særlig på natten. Har byttet fra libero til pampers, og nå går det loitt bedre. Men det skjer fortsatt noen uhell.

Hvor ofte skifter dere da? Jeg har ikke det problemet, men jeg kikker etter veldig ofte om det må skiftes, og jeg skifter sikkert mer enn jeg egentlig trenger....

Back
Topp