Bleier

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Hvilke bleier bruker dere nå? Vi har brukt Pampers hele veien, og har vært fornøyd. Men de siste par ukene har "alle" bæsjebleier rent oppetter ryggen hennes! Prøvde å gå opp en størrelse, men det gjorde ikke noen forskjell. Syns Libero sine er så stive.. Hører mye bra om Rema sine.. Det går vel litt på fasongen til babyen også, så jeg må vel nesten bare prøve og feile til jeg finner en som er bra ;)
 
Vi bruker pampers:) Er på str 3, men neste pakke blir str 4. Plutselig begynt med uhell, så da får vi se om det hjelper.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Coop sine 7-14 kg, superfornøyde både med lillesøster og storesøster sine. Aldri uhell og god fasong til mine lange jenter..
 
Ja, Coop sine får også mye skryt - men det ligger ingen Coopbutikk i umiddelbar nærhet av meg :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Rema. Hadde sikkert brukt Coop hvis det var nærmere. Liker de godt.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Libero, coop eller rema ;-) veldig fornøyd med coop sine, men de har jo aldri den størrelsen vi trenger.
 
Pampers baby dry nr 4! Eneste som holder hele natten uten lekkasje her i huset :)


Lillegutt 5/3-14 <3
 
Lidel, pampers og libero er de jeg har i huset akkurat nå. Bruker de om hverandre. Liker alle bleier, ingen favoritt egentlig.

Brukte änglemark i sommer siden de er hvite og finest under kjoler.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Pampers newborn tror jeg de heter. Størrelse 3
 
Libero holdt til bæsjebleier, men holdt ikke hele natta. Nå prøver vi Rema sine, og foreløpig er jeg fornøyd :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Liker godt coop sine på dagtid, men er ikke alltid de holder på alt tisset hele natta (12 timer), så tenkte å prøve pampers babydry på natta..de skal holde 12 timer sier reklamen vertfall :p
 
Vi bruker Rema og tøybleier når vi er hjemme på dagen.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Vi bruker pampers active fit. Holder hele natta:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har ikke hatt noen uhell med Rema sine, og de kjennes god å myk ut :) Coop og er bra synes jeg, men rema er bedre i fasongen akkurat for øyeblikket :)
 
Bruker libero sine her. Har liksom bare falt inn i vanen med å kjøpe de så ikke prøvd noen andre xD


Lillegull 070414 :D
 
Back
Topp