Bleier

K84

Elsker forumet
Marsboerne
Hva slags merke syns dere er best? Har brukt libero hele tiden, men syns det er litt for mange uhell med str 3. Kjøpte pampers active fit og de virker mye mykere og mer fleksible. Så får vi se om uhellene blir færre også:)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bruker pampers nr 2 :) synes de er mykest :)
 
Har brukt libero 1 og 2 og synes de funker. Liker ikke pampers. Men nå for tiden bruker vi rema-bleier, godt fornøyd med de.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bruker Pampers til vesla. Syns de virker mykere enn Libero. Men vi bruker Libero Up&Go til storebror :)
 
Bruker: rema, änglemark, lidel, pampers og libero. Liker alle like godt!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Brukt pampers fra starten av, kjennes mye mykere ut :)
 
Har og brukt pampers, mest pga pris, men også fordi de virker mykere. Jeg har hørt flere jentemammaer som liker libero best, og har lekasjer i pampers, mens guttemammaer som har lekasje i libero og liker pampers best. Er det noe i det?

Tenker meg å prøve rema-bleier etterhvert, har vært borti de i bhg, og jeg syns definitivt de er de beste billigbleiene. Men har ikke sett de i så små strl? Bruker pampers 3.
 
Jeg har jente baby, vi har brukt pampers og hatt nesten ingen lekkasjer. Her er faktisk rema bleiene bittelitt dyrere enn pampers i str, 3, men tror vi skal gå for rema bleiene for det, likter de veldig godt.
(rema starter først i str 3)
 
tror Rema sine koster 56 øre pr stykk og pampers str 3 kosta 52 øre pr stykk på rema. Syntes det var litt rart at pampers var billigere enn Rema sine når det var på en Rema butikk da...
 
Rema bleiene her str 4 koster 18,- . Da er det 50 bleier i pakka !


Min lille pike ❤️
Har du begynt med nr. 4 allerede? Det er veldig bra pris ja, og i tillegg bytter man ikke bleier like ofte som da de var nyfødt.
Er skikkelig fornøyd med rema-bleiene altså.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Synes også Rema sine er gode, men hadde ikke brukt noe annet enn pampers/libero om jeg hadde bodd i Norge..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi brukte libero de første mnd, så når vi kom over til str 3 & 4 fikk vi masse lekasjer. Skiftet da til pampers som vi fortsatt bruker (str 4).
 
Har du begynt med nr. 4 allerede? Det er veldig bra pris ja, og i tillegg bytter man ikke bleier like ofte som da de var nyfødt.
Er skikkelig fornøyd med rema-bleiene altså.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app


Min baby er født i februar så vi bruker str 4 ja :)


Min lille pike ❤️
 
Nå begynner jeg å bli lei, han bæsjer seg jo ut av alt.. Hver dag liksom! Lei bleier og bæsj! :p
 
Back
Topp