Bleier!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Har dere kjøpt inn bleier?
Har foreløpig kun det vi har fått i sånne babypakker.. Burde kanskje kjøpe en pakke eller to?

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster ventes 16.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Har kjøpt ei pakke. Tenkte det var greit å sleppenå stresse med det med ei gong me kjem ut frå sjukehuset :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Usikker på om vi trenger str 1 eller 2. KJøper på vei hjem fra sykehuset :)

Jeg fikk 4 pakker Libero 1 på Babyshoweren min.

Har kjøpt 1pk str 1, fikk bleiekake i str 2 +1 pk vi har kjøpt, og fikk en eske (4pk) str Nr 3 av ei venninne. Så jeg tror vi har til de første dagene :p
(Samt alle bleiene fra gratispakkene)

Jeg hadde kjøpt inn en pakke, men så ble det babyshower og der fikk jeg bleie pakker og bleie kake, så tror nok jeg har nok til en god stund framover:p

Har fått noen i str 1 og 2 i sånn gratisboks, men skal kjøpe inn en pakke str 1, så ser vi etterhvert. Får bleier på sykehuset, men greit å ha noen når vi kommer hjem. ;-)

Vi skal bruke tøybleier, så det har jeg kjøpt inn en del av. Hadde noen fra tidligere også.

Har to pakker i str 1 og tre pakker i str 2. Syntes det to andre vokste så fort ut av nr 1.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Storesøster klarte ikke vente lenger, så når hun sto der med handlekorga si og la oppi en pakke med minibleier, smeltet mammahjertet mitt helt så bleier har vi hatt en stund .. <3

Har fått en del i de prøvepakkene, også har jeg kjøpt en pakke i str 2. Storebror var stor av seg når han kom, og det ser ikke ut som lillebror blir noe særlig mindre. Så hoppa over str 1 :)

Her har vi så masse bleier at jeg nesten ikke har plass til flere :-P Har jo fått i disse gratispakkene, og i tillegg lager moren min bleiekaker, så hun har kommet med masse bleier til oss som hun har hatt til overs! Også fikk jeg en diger bleiekake på babyshoweren min :-P

Men de blir nok fort borte når vesla kommer, så da føler jeg nok ikke at jeg har så mye alikevel :-) hehe

Har kjøpt en pakke med str 2. Storesøster brukte knapt str 1 da de var i minste laget. Har noen i 1 fra prøvepakker.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Til vesla trengte vi ikke nr 1 bleier, men det gjør vi nok denne gangen:D Har en del bleier etter alle gratispakkene:-) Tenkte å kjøpe på veien hjem, men vesla spurte i stad om hun kunne få kjøpe bleier til lillebror, så da gjør vi det til uken;-)

Jeg har masse! Fikk en diger bleiekake og et par bæreposer med bleier i str 1 og 2, håper bare jeg klarer å bruke den opp før hun vokser fra dem ;)

Back
Topp