Bleier

Linnki

Betatt av forumet
Juli13-jentene
Hello :) vet dere hvor lenge man bruker
Str 1 i bleie? Bruker man hvertfall 3 pakker? Man skifter vel ganske mange bleier?
Jeg bare fikk sånn mail fra libero om at man måtte skrive inn bleiekoder også fikk man no små leker eller no :p tenkte kanskje å kjøpe litt bleier nå siden jeg bare sitter og kjeder meg :p

termin 28 juli

Det kommer Ann på str på baby- min siste på 4,5 passet aldri i den minste størrelsen

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Det varierer vel litt. Vi brukte bare 1bleiene i 2uker sist.. men tre pakker går fort om ikke ungen er kjempe stor:)

termin 21.07.2013

Vi brukte ikke nr 1 bleier så lenge, og satser nok heller på å kjøpe nr 2 bleier. Jeg tror ikke frøkna i magen blir så veldig lita, så da kan det hende vi starter rett på nr 2.

Hadde n pakke med nr 2 bleier så blir nokk å bruke den. Det er pampers,så får se hva slags bleie type vi går for.

Kommer nok helt an på vekten og magemålene på den lille. :)
Vesla mi brukte 1er bleier veldig lenge men denne gangen er jeg litt mer usikker.
Jeg har ikke handlet inn noe mer enn 1 pakke med 1ere enda, tenker å vente å se.
Har forøvrig en diger bleiekake også men husker ikke i farta om det er 1 eller 2'ere. :)
Butikken er alltid nær, tar det som det kommer. ;)

Ja. Selvfølgelig... Er så lenge siden jeg hadde baby i hus, og jeg hadde jo små babyer.. Så var litt feil å uttale meg om det

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Back
Topp