Bleier...

Solo super

Elsker forumet
VIP
Noen som har tenkt på hva slags bleier de skal bruke og evnt.hvor kjøpe dem??

Neee.. hva anbefales? Tenker engangsbleier i første omgang. Kjæresten min vil ha tøybleier, men det blir mye vask tror jeg.

Trur nok vi blir og bruke pampers, synes dem er myk og god :) Bruker Libero på storebror no, men det er for at vi ikke får kjøpt riktig str i pampers.. :p Engangs bleier :)

Har alltid likt pampers best! Libero syns jeg er litt for stive... Tøybleier er ikke noe for meg tror jeg...

Neee.. hva anbefales? Tenker engangsbleier i første omgang. Kjæresten min vil ha tøybleier, men det blir mye vask tror jeg.

Blir ikke så mye vask. Bare sette bleiene på en omgang med skylling først hvis du syns det er litt ekkelt å vaske sammen med det andre. Så er det bare å vaske med annen 60 vask. bare husk å ikke bruke tøymykner,da ødelegges oppsugingsevnen.

Pampers til nyfødt, libero etterhvert regner jeg med. Sånn vi gjorde med lillemor.

Syns pampers har best passform og ser mest behagelig ut.

Liker ikke pampers til nyfødt. Syns den hang sånn fast i rumpen på babyen når det var kommet bæsj. Måtte liksom rive den av.. :-( libero til nyfødt, også rekner jeg med det blir rema1000 sine bleier etterhvert. Veldig fornøyd med de.

Pampers til nyfødt, libero etterhvert regner jeg med. Sånn vi gjorde med lillemor.

Her også :)

Men når de blir eldre kjøper jeg bleiene til coop,de er store og gode og tror jeg kan telle på en hånd hvor det har gått imellom.og da har det vært diare som har vært grunnen!

Synes pampers er best i str 1 og 2, men etter det synes jeg libero er best:)

Pampers i starten og deretter rema bleier tenker jeg :)

Her blir det nok Libero. Er det vi har brukt/bruker på de 2 eldste. Eldstejenta fikk utslett av pampers hun stakkars.

Blir nok Coop sine her (Xtra merket?) - har ikke prøvd dem på nyfødt men til vesla har de fungert helt greit...og så er de så billige at det ikke gjør vondt i lommeboka ;)

Back
Topp