• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

BLEIER

hotmama

Andre møte med forumet
Hvor er det billigst å handle bleier? Finnes det noen smarte metoder for å spare mest mulig? Er det feks en tid på året de er billigere? Kanskje litt tidlig å spørre om enda, men føler det er på tide å begynne hamstringen snart.. :-) 

REMA 1000. jeg bruker pampers på mine fordi jeg synes libero har for god sugeefekt. kjenner ikke at barnet er vått.. + begge mine har reagert på de. de første bleiene er libero billigere, men på sikt, så er pampers billigere da en får babydry til 65 kr for over 80 bleier. koster ca 19kr for nr 1 og 2.

Hvis du er coop medlem er det iallefall billigere å kjøpe liberobleier der, da en får 10 kr fradag. Men hvilket merke en velger varierer fra baby til baby. Til vår største gutt brukte vi kun Libero. prøvde pampers, men de lak, billigmerke hadde best passform men ble fort klam i de.
Hos tuppa vår brukte vi først libero, men gikk fort over til pampers.

Håper på ny priskrig.

Jeg bruker kun libero har dårlig erfaring med pampers mine har reagert på de. Så kjøper bleiene enten på coop da koster de 36 kr pakken hvis du er medlem. 1 og 2 bleiene er billigere tror de er rundt 15-20 kr pakken. Og det blir samme pris ca på kiwi for der får du hver 4 pakke gratis. 

var det ikke coop siene som kom best ut i test på sugeevne.  og der
får en jo 10 kr i bleie rabatt..  Vi bruker pampers.. Betalte 11 kr for de minste str..men
det var i 2010 da.

Jeg hamstra Pampers nr 1 på Rema her en dag..! 5,70kr for en pakke eller no sånt.. var 5 kr og ett eller annet...!!!

Var coop sine som kom best ut i test ja, sist brukte vi pampers sine, og syntes de var greie, så vi får se hva vi gjør nå.

Back
Topp