Bleier!

Tonelill

Glad i forumet
Må bare skrive hvor stolt jeg er over frøkna mi.
Forrige uke og denne uken har hun gått uten bleie på dagtid,både hjemme og i bhg. Har gått utrolig fint,og bare noen få uhell. Var litt spent på denne tiden,men det har i alle fall gått over all forventing! Tenkte kanskje bæsjingen tok litt lengre tid,men alt har gått bra.Nå går vi sommeren imøte med en bleiefri jente,i alle fall på dagtid :-)
Ellers skal hun testes litt mere ang allergi neste uke (hun har astma) og det er jeg veldig spent på!
Mens jeg prøver å finne meg jobb etter sommerferien :-)

så flink jente da!!
her er guttene ganske så intresserte i å gå med "tuser"(boxere) og det er veldig gøy å tisse og bæsje på doen.begynte helt på eget inisiativ..
men jeg har ennå ikke sendt de bleiefrie i bhg,men regner med at de blir bleiefrie iløpet av sommeren.gleder meg veldig til det ja!!
lykke til med jobbsøking :)

så gøy. :)

Her har han vært tørr en god stund allerede. Deilig når man blir kvitt bleiene. :)

Lykke til med utredning. :)

Så flink hun er!

Lykke til med jobbsøking og allergiutredning.

Her tror jeg det går mot bleieavvenning så snart lillesøster er født. Olalai sitter gjerne på do og potte, og går han naken er det aldri uhell - så han virker ganske klar. (Er bare håpløst å gjennomføre før jeg klarer å hjelpe han, så vi får vente til jeg har kalvet.)

det er deilig når de blir bleiefri ja!:) Vilde er bleiefri hjemme, men ikke i barehagen. Der syns hun det er ekkelt å si fra at hun må på do. Regner med det går seg til i sommer når hun skal være hjemme en hel mnd.

Lykke til med jobbsøking!:)

Gratulerer! :)
Vesla her er også bleiefri nå, men har hatt tilbakefall på ettermiddagen i barnehagen de siste par ukene. Farmora hennes sa at det kom nok til å skje. Det er visstnok vanlig at de får sånn tilbakefall en stund etter bleieslutt. Men er allerede på bedringens vei :)

Er kjempefornøyd med hvor bra det går,men regner med noen uhell fremover.Har vært på senter og div. utflukter som jeg har vært spent på,men ingen uhell. Hadde ett i bhg i dag,men vet ikke helt hva som hadde skjedd :-) Rart å høre om alle barna som begynner å bli så store og flinke!! :-O

Så deilig at hun har begynt å gå uten bleie. Er veldig befriende å slippe å bytte den bleia:-D
Har vært uten bleie i snart ett år her nå, helt fantastisk:-D

Kose dere med en bleiefri sommer;-)

Back
Topp