bleier...

tretroll

Forumet er livet
VIP
noen som vet om bleier som egentlig er altfor store i vektgrense går ant å feste skikkelig på mindre bebiser? For de suger bedre etter større de er?

Nate er jo bare såvidt over 4 kg og bruker 3-6 kg libero....men han tisser som en mann og selv om jeg bytter bleie hver natt "renner det over" hver morning-da er bleia rett og slett så full at tisset bare renner ut....dessuten tyter bæsjet ut i tøyet hver dag-gjerne 2-3 ganger. Ikke fordi den sitter løst eller skeivt eller noe, men rett og slett fordi det er fullt (og det kan skje på 5 min etter et bleieskift...).

ORIGINAL: bondekone

går helt greit å feste borelåsenteipen over hverandre hvis du forstå hva jeg menner.
På guttungen her bruker jeg den som hetter 20-25kg på natta og han veier ca 13kg.

kanskje jeg skal prøve....blir så sjukt med tøyvask her....

cebastian bruker en størrelse større bleier om natten....og at tissefanten peker nedover.

Her tisses det gjennom nesten hver gang også [:'(]..enda ikke hatt en "lekk" bæsjebleie da heldigvis. Er så rart..for han er alltid våt på venstre side..oppover ryggen [&:]

Blir mye klesvask ja..vurderer å gå opp en bleiestr. Bruker Libero 4-6 kg nå...har ikke vært på kontroll enda, men regner ikke med at han er over 5 kg..(selv om han har blitt rund i kjakene [;)])

Back
Topp