Bleier

oohh, den kunne vi kun bruke i 3-4dager... her har vi brukt str 3 i et par uker... 

str 1 brukte vi bare av det vi fikk i gratis pakkene [:D] begynte på str 3 idag [:)]

Brukte 1 lenge siden vi har gutt. Gikk vel over til 2 da han var 4400

Her har vi gått over til 3 allerede. Hun er så lang, så de andre havner i en krøll på rompa;) og for oppsugingsevnen sin del.

ORIGINAL: Svartengel

Korleis kan Malin enda bruka nr 1 då?? [:-][:-]

1 passer nok her, men 2 fyller klesstørrelsen (56) bedre [;)]

Nyskjerrig, men er det på grunn av lekking og sånn dere har gått så fort over på 2, eller fordi den ble for trang? [:)] Brukte nr 1 fast vertfall til hun var 4-5 uker, men så gikk vi over på 2 siden vi begynte å bruke størrelse 56, pluss at vi hadde en bleiekake med nr 2 å smake på [;)]

bruker fortsatt 1 eg[:-]

Maria er no 4410 g og 58 cm lang..
har god plass i den enda!

vi gikk over til nr.2 fordi jeg synes nr.1 bleiene ble litt trange/små.. nå veier han 5kg og det er nesten så jeg kjøper nr.3 neste gang, synes ikke de ser noe behagelige ut-må ha litt baggy bleie[8D]

ORIGINAL: Ariana

oohh, den kunne vi kun bruke i 3-4dager... her har vi brukt str 3 i et par uker... 

Samme her.. Han tisset fort gjennom både nr 1 og 2.. Byttet til Libero når vi gikk over til nr 3, bare for å prøve, og da var de ikke så stiv og hard mellom beina lenger heller..[:)]

ORIGINAL: Siren01

ORIGINAL: Ariana

Samme her.. Han tisset fort gjennom både nr 1 og 2.. Byttet til Libero når vi gikk over til nr 3, bare for å prøve, og da var de ikke så stiv og hard mellom beina lenger heller..[:)]

akkurat samme for oss :)

Kunne nok brukt nr 1 men bruker nr 2 nå :) den må strammes så de er over hverandre på en måte.. men de fyller klærne bedre som snegla skriver [;)]

ORIGINAL: s90

ORIGINAL: siljis

vi gikk over til nr.2 fordi jeg synes nr.1 bleiene ble litt trange/små.. nå veier han 5kg og det er nesten så jeg kjøper nr.3 neste gang, synes ikke de ser noe behagelige ut-må ha litt baggy bleie[8D]

Samme her. Brukte bare de vi fikk i gratispakker og en halv pakke til som vi fikk av noen.

Samme her

Jeg følger kg-greja jeg. Men pampers 1 er vel opp til 5kg om jeg ikke tar feil?
Begynte med 2er bleier Libero dagen hun ble 1 mnd[:)]
Blir 3er bleier på neste pakke, hun er jo tross alt 5,6 kg nå[:D] Snart 3 mnder.

Vi bruker str 2[:)]

ORIGINAL: Macette

Brukte 1 lenge siden vi har gutt. Gikk vel over til 2 da han var 4400

nr 1 har vi sluttet med for flere uker siden, brukte de kun de første 3 uker. For tiden bruker vi str 2, men har kjøpt str 3 nå og når den 2 pakken er brukt opp skal vi gå over til str 3

Back
Topp