Bleier

Nattlys

Gift med forumet
Hvor mange pakker bleier trenger man?[8|] Sånn i første omgang?
Alt man skal undre på...
Tror vi har en pakke libero som går fra 2-4, å en pakke fra 4-6 kilo.

Det går masse bleier i begynnelsen, men lurt å starte med en pakke så du finner hva du liker. Jeg synes Libero var kjempe dårlig til de minste, masse som gikk utenfor bleien og på bodyen. Men nå bruker vi Libero til hun på 15mnd og er fornøyd. Så jeg har kjøpt pampers i str 1, men bare en pakke, for mange som blir født bruker nr 2 med en gang. Vårt forrige barn var lite og brukte str. 1 lenge. Så lurt å se det ann.....

Jeg har kjøpt inn 1 pakke libero 3-6 kg. Var veldig fornøyd med libero sist og håper det samme denne gangen også. Ellers har jeg fortsatt de prøve bleiene vi har fått.

ORIGINAL: LindaH84

Jeg har ikke kjøpt en eneste bleie jeg, har bare de bleiene som var med i gratispakkene.Nå bor jeg ikke langt unna butikken heller da, så er fort gjort å kjøpe.
Men tenkte å prøve de gratisbleiene før jeg bestemmer meg for hva jeg vil bruke

sign

ORIGINAL: Varia

ORIGINAL: LindaH84

Jeg har ikke kjøpt en eneste bleie jeg, har bare de bleiene som var med i gratispakkene.Nå bor jeg ikke langt unna butikken heller da, så er fort gjort å kjøpe.
Men tenkte å prøve de gratisbleiene før jeg bestemmer meg for hva jeg vil bruke

sign

sign [:D]

her har jeg kjøpt str.2 i pampers!!har hatt pampers me de 2 første og...kjempefornøyd!!har prøvd libero..de liukte jeg ikke i d hele tatt..mn smak og behag[;)]

Gikk en del til snuppa i starten. Kom bittelitt hele tiden. Handla 6 pakker på 75% på en butikk som la ned for noen uker siden.

he kjøpt 2 stk bleiepakker fra libero i den minste str[:)]
huska det gjekk masse bleie sist[8D]

Her har jeg ikke kjøpt en eneste bleiepakke! MEN har fått masse bleier da![:)] Snille venninnene mine som laget bleiekake til meg, og ikke bare en men TO!! Så jeg har fullt opp med bleier! Både i Libero og Pampers, og de er både i str. 1 og i str. 2[:D]

ORIGINAL: Nattlys

Hvor mange pakker bleier trenger man?[8|] Sånn i første omgang?
Alt man skal undre på...
Tror vi har en pakke libero som går fra 2-4, å en pakke fra 4-6 kilo.

har en pakke 2 te 4...........men ska på ops og kjøpe bleia når ongen e ut sånn at æ har å gå på.....får 8 år sea dro æ te city syd å kjøpt bleia og meddag den dagen vi dro fra sykehuse

har ikke kjøpt bleier enda jeg.. har de i fra libero pakken, så får vi kjøpe når vi kommer hjem. stresser ikke:p

ORIGINAL: Rutla

har ikke kjøpt bleier enda jeg.. har de i fra libero pakken, så får vi kjøpe når vi kommer hjem. stresser ikke:p

nei ikke æ heller egentli,men kjøpt en får at det va en 50 % at æ får hjemmefødsel så greit å ha en pakke[8D] men etter onsdagen da må æ dra te tr.heim[:-]

ORIGINAL: Rutla

Vi har fått litt librobleier i minste str av en venninne av meg, oxo litt i disse gratispakkene;) Jeg liker ikke pampers, da nettingen som er i ofte henger seg fast i stumpen på babyen..

Vi har 2 pakker med libero 2-4kg som vi kjøpte i dag. tok med 4-5 bleier fra sykehuset og hadde en del fra gratispakker liggende hjemme. ser for meg at det vil gå noen dager før vi i det heletatt trenger å åpne pakkene vi har kjøpt, for vi har fortsatt igjen en del av de vi fikk gratis.
er jo ikke sånn at man er helt handicapet når man skal hjem fra sykehuset heller, så det er jo ikke verre enn å dra innom en butikk. Jeg sliter litt med at bekkenet gjør vondt og stivner, men var likevell på storhandel på obs i dag, 5 dager etter fødsel. så å kjøpe bleier etter den lille har kommet til verden er ikke noe problem [:)]

Back
Topp