Bleier til slanke barn?

Beate

Elsker forumet
Gutten vår er av den lange slanke typen, 66 cm og 6,5 kg ved 3 måneders kontrollen, og vi har litt problemer med å få bleiene til å sitte. Nå bruker han nr. 3 fra Libero og de passer fint, men han fyller dem så raskt opp! Natt til i går måtte jeg bytte to ganger. Vi har prøvd nr. 4, men de ble alt for store både rundt liv og lår og om natten lakk de bak ved ryggen. 

Noen som har noen erfaringer å dele? Kanskje andre merker er bedre?

Hadde samme problemet med libero sine bleier:) Han tissa alltid utfor på natta fordi at den ikke satt som den skulle. Så jeg prøvde pampers, og den passa helt perfekt :) nå bruker jeg kun pampers og ikke libero:)

Vi bruker papmpers nr 3, og den passer perfekt. Snuppa vår er også ganske slank.
Noen ganger kan jeg bruke up&go fra libero, men absolutt ikke på natterstid ;-)

Vi bruker pamers baby dry nr. 3 og den holder hele natta gjennom. Mtt inntrykk er at pampers har bedre oppsugningsevne enn libero, så bruker kun pampers...

Tusan takk for gode tips. Fant plutselig ut at man kan feste borrelåsene oppå hverandre, så da passet Libero bleiene bedre. Har et lite lager liggende, men spørs om jeg ikke skal kjøpe en pakke med Pampers neste gang for å prøve dem også :)

Back
Topp