:)Solsikke:) Forumet er livet Desemberskattene 2014 Januarlykke 2019 JuniJubel2021 9 Jun 2015 #21 Brukte str 1, og de første bleie pakkene er råbillige noen plasser så ikke krise å ha en pakke av hver
Brukte str 1, og de første bleie pakkene er råbillige noen plasser så ikke krise å ha en pakke av hver
Agnete Forumet er livet 9 Jun 2015 #22 Gikk rett på størrelse 2 libero og etter to uker var vi over på størrelse tre. Jeg liker ikke pampers.
Gikk rett på størrelse 2 libero og etter to uker var vi over på størrelse tre. Jeg liker ikke pampers.
Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021 9 Jun 2015 #23 Det er smak og behag. Vi bruker rema 1000 sine eller libero. Pampers syns jeg lukter. Kjøp en pakke med 1 og en pakke med 2, og så ser du hva du må bruke når babyen er født.
Det er smak og behag. Vi bruker rema 1000 sine eller libero. Pampers syns jeg lukter. Kjøp en pakke med 1 og en pakke med 2, og så ser du hva du må bruke når babyen er født.
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 9 Jun 2015 #24 Vi begynte med 1 Pampers, syns de stinka fælt, gikk over til Libero. Nå er vi tilbake på Pampers igjen ig de stinker ikke lenger
Vi begynte med 1 Pampers, syns de stinka fælt, gikk over til Libero. Nå er vi tilbake på Pampers igjen ig de stinker ikke lenger