Bleier til nyfødt

Jaja

Gift med forumet
Nå er det noen år siden sist jeg var gjennom dette så husker ikke hva jeg gjorde da. Skal handle inn bleier så det er klart til vi kommer hjem fra sykehuset. Men trenger jeg å begynne på størrelse 1 eller kan jeg gå rett på 2? Og hvilken bleietype syns dere er best til spedbarn? Pampers eller Libero? Tror jeg brukte pampers sist.

Definitivt bleiestørrelse 1 - syntes pampers var best i str 1 og 2, mindre lekasje, bedre oppsugingsevne. Gikk over til Liberio etter hvert, synes Liberio er litt større i størrelsen.

Vi brukte str 1 fra libero ganske lenge. Veldig fornøyd med dem:)

Vi brukte 1. Likte ikke pampers i det hele tatt. De luktet rart, og synes de var rare inni :p Har prøvd ut flere ulike, men alltid landet tilbake på Libero :)

Brukte str 1 i Libero i to veker trur eg, før me gjekk over til nr 2. Prøve Rema1000 sine str 2 men tykte dei fortsatt er litt store i str. Er generelt mest fornøyd med Libero og Rema 1000 sine :)

Str. 1og 2 i pampers, så har vi gått over på libero. Str 1 holder fint i begynnelsen

Str. 1og 2 i pampers, så har vi gått over på libero. Str 1 holder fint i begynnelsen

Kjøp en pakke Libero newborn 1 og 1 pakke Libero newborn 2. Så finner du ut av hva som passer best når ;)

Pampers passer ikke for våre barn, de blir bare mer såre av d.

På sykehuset brukte de kun pampers. Største dr... e har vært borti. Satt fast i rumpa til gullet og gjorde han sår.
Da vi kom heim brukte vi kun Libero. Begynte på str 1 men etter 2 uker eller noe sånn gikk vi over til nr 2.

Brukte 1'er bleier lenge. Men hun var lita. Bruker Libero sine. Hun fikk utslett av pampers sine.

Vi sverger til pampers!! Her brukte vi str 1 i flere uker til førstemann, og nå med andremann ser det ut til også å passe de 4-5 første ukene. (De veide 3205 g og 3005 g ved fødsel.)
Men kjøp inn både str 1 og 2! Nr 2 vil du få bruk for uansett før eller siden. ;)

Pampers sine stinker parfyme, noe jeg ikke synes hører hjemme en plass på sensitiv babyhud. Sverger til libero sine!

Her ble det brukt libero nr 1 noen uker før vi gikk over til nr 2. Pampers luktet dårlig og det ble såre rumper.

Tenker å vente til etter fødsel, prøver de som er på føden, i tillegg så har vi jo noen bleieprøver liggende hjemme som fulgte med disse babyboksene. Når vi har funnet riktig størrelse så sender jeg mannen på butikken :)

Back
Topp