Ja det er jo mulig!! Han våkner, og ikke lenge etterpå så kommer det!! Så kan jo prøve å bytte først!Min erfaring er at fulle tissebleier (feks på morgenen) tar dårligere "imot" en bæsj. Ville prøvd å skifte bleie før bæsjen kom, hvis det er mulig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er jo mulig!! Han våkner, og ikke lenge etterpå så kommer det!! Så kan jo prøve å bytte først!Min erfaring er at fulle tissebleier (feks på morgenen) tar dårligere "imot" en bæsj. Ville prøvd å skifte bleie før bæsjen kom, hvis det er mulig?
Han snur seg frem og tilbake, men har ikke snudd seg om natta enda! Han er 4 mndVi gikk opp en str og da fungerte det bedre for ossupngo kan være bra om natten hvis han turner mye i søvne..
Hvis han bæsjer til lik tid så er det jo praktisk sette han på do eller potte, så slipper du den vaskenJa det er jo mulig!! Han våkner, og ikke lenge etterpå så kommer det!! Så kan jo prøve å bytte først!
Hehe ja, men synes han er litt for liten til det enda!! er ikke til samme tid hver dag, men er ganske rett etter han våknerHvis han bæsjer til lik tid så er det jo praktisk sette han på do eller potte, så slipper du den vasken![]()
Ja jeg vet jo ikke hvor gammel han er. Vet noen holder spedbarn over potter, jeg har ventet til mine kunne sitte selv (6/8mnd). Men det tok enda noen måneder før de bæsjet på rutine da, men når de gjør det er det jo så deilig å få slippe den bæsjebleiaHehe ja, men synes han er litt for liten til det enda!! er ikke til samme tid hver dag, men er ganske rett etter han våkner![]()
Han er bare 4 mnd! Så venter nok litt med pottaJa jeg vet jo ikke hvor gammel han er. Vet noen holder spedbarn over potter, jeg har ventet til mine kunne sitte selv (6/8mnd). Men det tok enda noen måneder før de bæsjet på rutine da, men når de gjør det er det jo så deilig å få slippe den bæsjebleiaSpesielt hvis den lekker i tillegg, enda værre i senga ja.
Ja det synes jeg også er litt tidlig. Håper det funker å få skiftet først daHan er bare 4 mnd! Så venter nok litt med potta![]()