Bleier - igjen

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Nå ligger ho derre mærken min aldri stille på stellebordet lenger. Bare vrir og vender seg. Mener det var rundt de tider vi begynte med Up&Go til storebror, fordi det var enklere å få på ham. Noen som har begynt med disse? Hvilket merke? Er Rema sine trusebleier bra? :)

Vi bruker up&go på dagen, for hun er helt umulig å skifte på. Kjøpte mummi-bleiene igår, så vi har ikke fått testa de så mye enda. De er litt store, men det gikk greit likevel. Og så synes jeg de lukta litt rart. Men skal gi de en sjanse.

Vi bruker easy up fra pampers på dagen:)

Jeg synes det er like vanskelig med up&go jeg for da må jeg jo ta av klærne for å få på bleia og da har jeg jo trøbbel med å ta på igjen klær etterpå. Så kjører teipbleier enn så lenge selv om det er styr.

Jeg synes det er like vanskelig med up&go jeg for da må jeg jo ta av klærne for å få på bleia og da har jeg jo trøbbel med å ta på igjen klær etterpå. Så kjører teipbleier enn så lenge selv om det er styr.
Jeg tar av tøyet uansett jeg :) Syns det er enklere å få på ho bleia ordentlig da!

Jeg tar av tøyet uansett jeg :) Syns det er enklere å få på ho bleia ordentlig da!

Jeg og! Syns det er vanskelig å få tredd bleia mellom beina med buksa på mens han vrir seg rundt;)

Bruker liebero up and go når ho skal krabbe/leke, av og til Libero comfort eller coop sine teip bleier. Om natta bruker vi pampers babydry. Alt i størrelse 5

Vi har en stor uro over stellematta og den er fortsatt en fest. Ble aldri til at jeg kjøpte stellebord heller.

Bruker str 3 i bleier enda og vi..

Da jeg tok på han strømpebukser idag skjønner jeg hvorfor jeg bare gjør det en gang om dagen ja. Hadde aldri orka å gjøre det hver bleieskift. Funker helt fint å ta på bleia uten å kle av synes jeg. Kjøpte forresten en pakke libero up and go nummer fem i dag. Men kun fordi jeg fikk mail fra libero om 300 poeng i klubben for den første up and go pakka jeg registrerte. Bruker normalt Rema sine nummer 4.

Kan man registrer liberopakker? Hva skjer da? Har en del libero pakker.

Kan man registrer liberopakker? Hva skjer da? Har en del libero pakker.
På libero sine sider har de liberoklubben hvor man kan registrere bleiepakker og få poeng til diverse produkter de har i poengshoppen sin.

Synes libero er små jeg. Vi kjøpte up&go 4, bruker også rema 4. Men libero sine virket mindre. Mummi derimot var store.

Libero sine er små, mye mindre enn pampers. Men synes de sitter godt. Bruker egentlig bare nr 3 nå fordi mannen kjøpte feil, han har også kjøpt en pampers nr 4 up & go feil. Bruker mye rart jeg.

Noen som vet hva Libero str 3 koster på Kiwi?
Må selge noen pakker, str 3 er for lite nå.

Back
Topp