Hvor mange bleier dere skal tar / hadde tatt med seg på sykehuset?
Hvilken størrelse? Nr 1 og 2 eller begge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk beskjed fra sykehuset at jeg ikke trengte å ta med bleier og wipes, for det hadde de der? Men kanskje ikke det er sånn hos alle..
Hvor skal du føde da? / Hvilken sykehus?
Hvor mange bleier dere skal tar / hadde tatt med seg på sykehuset?
Bleier har de på sjukehuset, trudde det var selvsagt på alle sjukehus? Men kanskje ikke hvis du skal på barselhotell? Sa de ikke noe om det på omvisning?
Har bare hørt om barselhotell, så veit ikke egentlig hva det er. Det er vel ikke på sjukehuset kanskje? Der jeg skal har de vanlig barselavdeling på sjukehuset, i samme etg. som fødeavdelingen.Er barselhotell samme med familierom?
Er barselhotell samme med familierom?
Det er ikke det samme. Finnes familierom på barsel (kanskje ikke på alle sykehus - det vet jeg ikke), men der kan man ha med mannen, f eks. På vanlig barselavdeling er det ikke sikkert mannen får være, hvertfall ikke om man kommer på dobbeltrom sammen med noen andre.
På barselhotellet er man for seg selv, men kan ringe på jordmor hvis det er noe man trenger. Ellers styrer man alt selv, det gjorde hvertfall vi da vi var et døgn der med vår mellomste.
Ikke ta med bleier. Man får gratis så mange man trenger både på sykehus og barselhotellet