Bleiepriser

Ok, da er jo first price billigere med 29 kr for 50 stk. Skulle hamstra da de kosta 13 kr pakka!
Noen som vet hva de koster på coop?

Tror jeg betalte ca 60-70kr for to pakker på Coop. Husker ikke hvor mange det er i pakka...

Syntes ikke det er så ille jeg :/ de lå på den prisen sist jeg hadde bleie barn :) 50 kr pakken :) har en født 07 å en 09

Måtte kjøpe bleier i sverige nå, 66kr for en enkeltpakke pampers nr.2! Svindyrt! Har ikke lagt merke til prisøking på bleier her

Har ikke lagt merke til bleier .. Men nan har gått ned i pris tror jeg? Mener det var over 100kr pakka. Nå er det 98? :p

Har ikke lagt merke til bleier .. Men nan har gått ned i pris tror jeg? Mener det var over 100kr pakka. Nå er det 98? :p
Nan kostet 89 kr pakka når datteren min begynte på det i 2013 gikk opp i 2014.

Har merket at prisen på remableiene har steget ja. Snakk på kanskje 10 kr pr pakke, men de er jo så billige fra før at det blir en stor prosentstigning. :p

Er Rema sine blitt dyre også?

Coop har også satt opp prisen og fjernet rabatten for sine medlemmer..

Ser ikke så nøye på det, men mente jeg betalte nesten 50 for en pakke Libero på Rimi jeg....

Tenker ikke over bleieprisen jeg. Bleier er jo kjempebillig i Norge heldigvis og må jo ha det så da kjøper jeg de som funker :)

Kjøper pampers på rema 1000, mener det koster 70kr for en eske med to store pakker oppi. Syns ikke det er så dyrt:)

Back
Topp