Bleiepriser

M+A=baby

Forumet er livet
Marsboerne
VIP
Sommerfuglene 2017
Har dere lagt merke til at bleiene har blitt dyrere? Hvertfall på kiwi. Før kostet den grønne first price rundt 13 kr, nå 29 kr. Og up & go 4 kostet 29, nå 46 kr.
Er det noen steder det er billigere?

Nå bruker vi fremdeles New Born 3 fra Pampers som koster kr 20,- på Rema, men sist var Rema billigst.
Hadde sammenlignet prisene på Kiwi og Rema...
Syns egentlig Kiwi er ganske dyr

Nå har min akkurat slutta. Men brukte bleiene fra rema. Kostet 16-17 kr for litt siden og for 1 mnd siden var de oppi 30. Mye på så kort tid syntes jeg ...

Kjøpte Libero på Kiwi for to uker siden til 25kr pk (99kr for fire)..synes ikke ert var så dyrt.

Bleiene er dyrest på KIWI, etter min erfaring.. selv om du får sånn bleiekort osv.. vi har bunnpris og KIWI i nærheten. Vi kjøper alltid bleier på bunnpris. Der koster dem 19kr, for de som er fra Pampers.

Jeg kjøper rema1000 bleiene. Men de har også steget i pris.
Lurer på hva de gjør i sverige og andre land der det er dyrt. Var nettopp i sverige, og jeg så vanlige bleiepakker til over 100 lusne kroner i flere butikker :/

Ja, bleie nr 5 og 6 steg i pris da Kiwi økte deres priser. Mener det koster 26-29kr. Kjipt! Jeg har opplevd dette en gang for 2 år siden. Da var det visst mange som kjøpte disse bleiene. Kostet 14kr, også steg prisen til 20 ett eller annet. Deretter sank prisen igjen etter noen måneder

Men Norge har jo de billigste bleiene i hele Europa da. Er ikke sjokkert over at prisen stiger. Men er fortsatt billigere enn det var når vi var små. Mamma betalte 100 kr for en dobbelpakke som da var billig.

Merka også at Rema sine var dyrere nå.
Flaks yngste nettopp slutta, er bare nattbleie og når hun må bæsje det brukes enda..

Men jeg synes at bleier i Norge er så billig i utgangspunktet, at det ikke er den store summen.

Synes det var dyrere bare når eldste var liten og brukte jeg, og han er bare 6.

Ja!! De har det :-) 46 kr for en pakke up&go syns jeg er nok i alle fall. Jeg har gått over til remableiene da du får dobbelt så mange for bedre pris :)

Ja!! De har det :-) 46 kr for en pakke up&go syns jeg er nok i alle fall. Jeg har gått over til remableiene da du får dobbelt så mange for bedre pris :)
Vet du hva rema str. 4 koster nå? Og hvor mange bleier det er i pakka?

De koster 32 kr for 50 stk ☺
Ok, da er jo first price billigere med 29 kr for 50 stk. Skulle hamstra da de kosta 13 kr pakka!
Noen som vet hva de koster på coop?

Ok, da er jo first price billigere med 29 kr for 50 stk. Skulle hamstra da de kosta 13 kr pakka!
Noen som vet hva de koster på coop?
Mener å huske at det er 39 kr for pakken på coop. 7-14 kg er 58 stk i.

Back
Topp