Bleieposer.

RedFrost

Forumet er livet
Finnes det en snill og kreativ sjel der ute som har målene eller en mal til disse bleieposene som man har i stelleveska.??
please... [:D]

Har så lyst til å prøve å lage meg en, men er ikke noe flink til å lage sånn uten videre.
(vet ikke om jeg klarer det med mål engang)
Vil prøve noe nytt. [:)]

Jeg hadde satt utrolig pris på det. [;)]

tror nok barehege har..
hun har sydd bleie pose til meg.
du kan jo spørre henne[:)]

takk.

Noen andre om hun ikke har??

Jeg har en bleiepose fra bleieboden med PUL trekk innerst den er 30X36 cm. Den er veldig enkel da. De har brukt to lag med stoff. PUL innerst og "vanlig" bomullstoff utenpå. Ser ut som det er klippet et stykke av hvert stoff på 32X38 cm. Hvert stykke er så brettet dobbelt og sydd sammen i sidene til en pose. Så er de lagt sammen med vrangsidene mot hverandre og det er sydd i glidelås øverst på posen. Denne skal ha plass til ca 6 tøybleier.

Vet ikke om det var slik du mente...

ORIGINAL: babyT

Jeg har en bleiepose fra bleieboden med PUL trekk innerst den er 30X36 cm. Den er veldig enkel da. De har brukt to lag med stoff. PUL innerst og "vanlig" bomullstoff utenpå. Ser ut som det er klippet et stykke av hvert stoff på 32X38 cm. Hvert stykke er så brettet dobbelt og sydd sammen i sidene til en pose. Så er de lagt sammen med vrangsidene mot hverandre og det er sydd i glidelås øverst på posen. Denne skal ha plass til ca 6 tøybleier.

Vet ikke om det var slik du mente...

Jepp, er ca sånn. Takk for svar. [:D]
Har sett noen med klaff til lokk og borrelås som jeg mest har lyst til å finne oppskriften til da. [;)]

jeg har laget og solgt her inne tidligere, men får ikke lengre annonsere... send meg en mail på frufosse at gmail dot com så kan jeg gi deg noen tips [;)]

Sent deg mail

ORIGINAL: Skilpadde

Jeg har laget en, men ikke etter bestemte mål. Bare kopierte en jeg har kjøpt her inne...[8|]

Men jeg har ingen å kopiere. [;)] hehe

ORIGINAL: RedFrost

Jeg har laget en, men ikke etter bestemte mål. Bare kopierte en jeg har kjøpt her inne...[8|]

Men jeg har ingen å kopiere. [;)] hehe

Vil du ha målene da? Eller har du fått de?

Tar gjerne imot målene! [:D]

Takk takk

Back
Topp