Bleien fester seg til huden!

G♥

Andre møte med forumet
Flere som plages med dette?
Har brukt 3 forskjellige typer bleier, og dette har skjedd med hvertfall 2 av de. Når det skjer må jeg bruke lunkent vann eller olje for å få løsnet det uten at det river i huden til vår lille. Kan det være bæsjen som kan til det eller er det kvaliteten til bleiene som er forskjellig? [emoji28]

Tror det er en kombinasjon. Jenta mi bruker libero touch no og det funker bra. Men prøvde de rema bleiene som var med i gratispakken deres og da hang huden fast. Det samme har skjedd guttene mine med noen bleiemerker. Bare å prøve seg frem til en finner ett merke som passer barnet :)

Det samme skjer med Pampers her, mens Libero touch og lille go' ikke henger :) noen bleier passer noen barn bedre enn andre, tror jeg :)

Vi opplever det når hun bruker rema 1000 sine, det skjer også med lillego' hvis den blir veldig full.. libero comfort og touch henger ikke fast på vår snuppe, pampers har vi ikke prøvd da jeg er skeptisk til lotionen i dem. Babyene har vel like forskjellig hud som oss voksne, noe funker på den ene og er helt krise på den andre..

Vi brukte libero touch 1 på sykehuset, og etter at vi kom hjem. Opplevde ikke dette problemet med de. Når vi måtte begynne med str. 2, brukte vi gratis-bleiene vi hadde fått i div. babypakker. Både Kiwi sine (lillegó) og Rema 1000 sine (Lev Vel) har festet seg til huden, men ikke hver gang.
Hadde egentlig bestemt oss for å bruke Rema sine siden vi handler der fast, og har hørt at både venner og familie er fornøyde med disse, menmen..
Vi får gå tilbake til libero touch igjen, og heller prøve Rema sine igjen når hun har blitt litt større [emoji4]

Vi brukte libero touch 1 på sykehuset, og etter at vi kom hjem. Opplevde ikke dette problemet med de. Når vi måtte begynne med str. 2, brukte vi gratis-bleiene vi hadde fått i div. babypakker. Både Kiwi sine (lillegó) og Rema 1000 sine (Lev Vel) har festet seg til huden, men ikke hver gang.
Hadde egentlig bestemt oss for å bruke Rema sine siden vi handler der fast, og har hørt at både venner og familie er fornøyde med disse, menmen..
Vi får gå tilbake til libero touch igjen, og heller prøve Rema sine igjen når hun har blitt litt større [emoji4]
Evt prøv libero comfort hvis ikke dere har testa dem. De er også myke og gode, men til halv pris av touch bleiene;)

Takk for tipset [emoji4] Samboeren har allerede rukket å kjøpe touch, men skal prøve den andre neste gang [emoji6]

Bleien fester seg kun til mini hvis han har hatt den på litt for lenge etter avføring. Dette skjer kun om natten. Men når den sitter fast drar den ikke med hud fra baby. Mere at avføring fester seg på den bittelille søte rumpa hans. [emoji5]

Seriøst- halve prisen??
Så flaks for meg at d er de bleiene jeg er mest fornøyd med [emoji3][emoji23]
Var visst bare newborn (str 1 og 2) bleiene, comfort skiller mindre. Vi er bare på str 2 foreløpig, så prisen på de som er større har jeg ikke fått med meg.. libero er utvilsomt favoritten her i hus også!

Last edited:
Evt prøv libero comfort hvis ikke dere har testa dem. De er også myke og gode, men til halv pris av touch bleiene;)

Signerer denne! Lureri med de andre syns jeg. Utnytter foreldre som vil baby skal ha det beste men de andre er helt topp.

Back
Topp