[trultemor]
Elsker forumet
Vi har en god stund brukt Libero XL ellernoe, den pakka som er lyseblå/blå på kanten og vært veldig fornøyd. Begge to har brukt denne da jeg synes det er veldig praktisk at dem bruker samme bleietype. Det var nesten aldri uhell, men så plutselig ble den litt forandra, med Free Flex og greier, og den holdt ikke så bra på lurumeriene til knertis. Etter nok uhell måtte jeg prøve andre bleier og siden jeg alltid har vært så fornøyd med Libero vil jeg helst ikke gå over til Pampers siden dem er jo den største konkurrenten. Så jeg har prøvd litt First Price-bleier og sånn men de var jo enda værre. Hver eneste dag nå så bæsjer han igjennom. Det virker som det bare renner ut på siden mellom bena. Hver eneste morgen er det bæsj på pysjen, og ellers på dagen bæsjer han igjennom alt han har på seg. I dag tidlig da jeg henta han i senga så det ut som han ikke hadde hatt på seg bleie i det hele tatt. Det var bæsj overalt. Så mye bæsj var det på pysjen at jeg bare kasta den sammen med bleia i bleiebøtta. Nå driver jeg og vasker alt av sengetøy, selv trekket til madrassen. Dette går jo ikke lenger. Så nå har jeg for første gang kjøpt Pampers så får vi se om de er bedre.
[:'(][:'(]
[:'(][:'(]