Bleiemappe

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Har sett rundt på nettet i en god stund etter en bleiemappe nå, men finner bare oppskrifter for å sy selv (som jeg foressten prøvde noen uker tilbake- uten hell:angelic:). Fant én på Jollyroom, men den var ikke på lager. Dessuten var den rosa med stjerner..ikke akkurat hva jeg hadde sett for meg til den lille gutten hehe.
Tenker nå på disse mappene med plass til noen få bleier+ stelleunderlag, ikke en stor veske.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik, enten på nett eller fysisk i butikk? Eller kansje noen her inne er flinke og vil sy en til meg :love2

Sett på ebay?

Får ikke tilgang til kontoen min på ebay, desverre :/ prøvd det meste..
men kansje jeg kan få gubben til å lage seg en konto for å bestille meg ting, takk for tipset!

Sjekket i alle fall Lightinthebox uten hell

Har sett rundt på nettet i en god stund etter en bleiemappe nå, men finner bare oppskrifter for å sy selv (som jeg foressten prøvde noen uker tilbake- uten hell:angelic:). Fant én på Jollyroom, men den var ikke på lager. Dessuten var den rosa med stjerner..ikke akkurat hva jeg hadde sett for meg til den lille gutten hehe.
Tenker nå på disse mappene med plass til noen få bleier+ stelleunderlag, ikke en stor veske.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik, enten på nett eller fysisk i butikk? Eller kansje noen her inne er flinke og vil sy en til meg :love2
Jeg vet dessverre ikke hvor du kan få tak i det. Men jeg lurer litt på hvorfor det er praktisk eller i hvilke sammenhenger en får nytte av det hvis en alikevel har stelleveske?
Fikk en hjemmesydd i babyshoweren så gøy å vite hvordan jeg kan få brukt den :)

Jeg vet dessverre ikke hvor du kan få tak i det. Men jeg lurer litt på hvorfor det er praktisk eller i hvilke sammenhenger en får nytte av det hvis en alikevel har stelleveske?
Fikk en hjemmesydd i babyshoweren så gøy å vite hvordan jeg kan få brukt den :)

Hehe nei om man har stelleveske er jeg kansje enig i at det er litt unødvendig.
Selv ønsker jeg ikke å ha stelleveske og tenker at det da er praktisk med en liten mappe for det viktigste å legge i vogna, eventuelt en liten ryggsekk som jeg ofte bruker :happy:
Jeg går aldri med vesker til vanlig så ser ikke for meg at jeg hadde brukt en stelleveske noe særlig, og mannen hadde nok ikke tatt i den engang bare fordi det kan minne om en veske..:rolleyes:

Sniker litt fra mars :)

Vi har en slik fra Amazon i Storbritannia, kjempefornøyd med den :)
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B0...id=1481801024&sr=8-4&keywords=skip+hop+pronto

Eg ville hatt stelleveske uansett tror eg. En slik kan ikke komme alt du evt vil trenge av ekstra klær, bleier, gulpekluter og smokker osv. Når det gjelder fedrene tenker eg at de får legge forfengeligheten til sides, for stelleveske er akseptert å gå med når man har baby/småbarn ;)

Back
Topp