Bleielekkasje

Mada

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
MayDay2021
Bruker libero touch og lille er 5 måneder. De siste kveldene har han tisset ut bleiene på natt og vi må ta fult sengeskift (i går 2 ganger på en natt). Skifter bleie i 22 tiden for å forhindre, men han tisser enorme mengder. Noen som har god erfaring med andre bleiemerker? Vi bruker og har hittil vært veldig fornøyd med libero touch. Men de holder ikke mål lengre.
 
Bruker libero touch og lille er 5 måneder. De siste kveldene har han tisset ut bleiene på natt og vi må ta fult sengeskift (i går 2 ganger på en natt). Skifter bleie i 22 tiden for å forhindre, men han tisser enorme mengder. Noen som har god erfaring med andre bleiemerker? Vi bruker og har hittil vært veldig fornøyd med libero touch. Men de holder ikke mål lengre.
Prøvd å gå opp i størrelse? Jeg brukte libero touch på storebror og vi hadde aldri noe lekkasjer med de.
 
Prøvd å gå opp i størrelse? Jeg brukte libero touch på storebror og vi hadde aldri noe lekkasjer med de.

Signerer denne. Vi har gått opp i størrelse leeenge før de Kg veiledningene på bleiene viser.

Lille er 4 mnd og veier 6,6 kg, men vi har allerede brukt strl 4 en stund som er veiledet 7-10kg. Men strl 3 passer dårlig på hun nå og de lekker fortere:)

Ville prøvd opp en strl først;-)
 
Kan anbefale å prøve Pampers sine nattbleier. Hadde samme problemet med eldstemann, og pampersbleiene gjorde susen her. Trengte ikke å gå opp i størrelse heller! :)
 
Signerer denne. Vi har gått opp i størrelse leeenge før de Kg veiledningene på bleiene viser.

Lille er 4 mnd og veier 6,6 kg, men vi har allerede brukt strl 4 en stund som er veiledet 7-10kg. Men strl 3 passer dårlig på hun nå og de lekker fortere:)

Ville prøvd opp en strl først;-)
Er det jeg gjør og. Lille begynte å bruke vanlig libero nr 3 lenge før hun veide 6 kg. Nå veier hun vel 6,5 kg og merker jeg snart må opp igjen.
 
Vi har også gått opp en størrelse for å hindre lekkasje. Vi bruker Rama 1000 sine bleier. Vi tar alltid et skift i 01 tida fordi da slipper vi lekkasjer da jentungen tissee veldig mye i løpet av natta.
Kanskje dere kan vurdere å skifte bleie litt senere på natta?
 
Vi brukte libero touch, men da vi gikk opp til str 4 holdt de ikke på natta. Libero comfort str 4 holder hele natten - virker som de absorberer litt ulikt så comfort passer best hos oss.
 
Takk for svar! Vi prøver å gå opp en størrelse :)
 
Vi har brukt lillego str 4 lenge og er fornøyd med dem, prøvde en pakke libero touch i samme str nå bare fordi jeg var nysgjerrig på om det var noe forskjell på dyre og billige bleier, og den holdt mye dårligere på urin om natta, hadde lekket så pysjen var litt våt når hun våknet. Synes det rett og slett virker som at lillego absorberer mer, for synes ikke det var noe særlig forskjell på passformen. Så nå bruker vi libero på dagen til de er brukt opp og lillego på natten.
 
Back
Topp