Bleielekkasje om morgenen

Sa07

Forelsket i forumet
Ganske ofte er småen og senga våt om morgenen i det siste.

Han får tørr bleie på ca 19.00, legger seg og sover til 06.00.

Har prøvd firstprice, libero og pampers med teip.
Up&go nekter han å ha på, tar de bare av, samme med tøybleier.

Han drikker ikke om natta, har kutta ut kveldsmaten også siste uka, så han drikker ikke etter ca 17.30.

Kjedelig å måtte vaske dyne og sengetøy hver dag, han sover oppå dyna.

Noen ideer til hva jeg kan gjøre?

får du til å skifte bleie når du legger deg for kvelden - i senga?
Det har jeg måttet gjøre med Tobias i perioder, for han tisser mye om natta..  kjenner på bleia når jeg legger meg, og er den veldig full så bytter jeg bare [:)]

større bleie? ikke alltid det kilo-tallet på utsiden av pakken stemmer med kroppsbygningen til ungen?
hmm tenke. kommer ikke på noe mer.. regner med du har invistert i tisselaken for lenge siden..?
ellers ser eg du e fra karmøy, så hallo, du nesten-nabo(tysvær her, men gubbe fra pokkervik[:D])

Jeg hadde det problemet for noen mnd. tilbake. Byttet til større bleier og problemet ble borte. Nå de siste morgenene har problemet kommet tilbake. Større bleier finnes ikke[&:]..

Bruker de største i firstprice til dagen. De er vel 14-22kg eller noe?
Har prøvs str. 5 og str. 6 av libero.
Husker ikke hva jeg prøvde av pampers. Mener det var 5.

Han ligger med rompa til værs, med knærne under magen. Og det er alltid oppover magen det er vått.

Tisselaken har jeg, men finner ingen som dekker hele senga. Bør vel begynne å legge på et i hver ende. Men det hjelper jo ikke på dyna.

Skifta på han i går kveld før jeg la meg. Han nekter å våkne, umulig å snu han. Så det ble en skjev og bak fram bleie, men det var hvertfall tørt.

ORIGINAL: barn2

Jeg hadde det problemet for noen mnd. tilbake. Byttet til større bleier og problemet ble borte. Nå de siste morgenene har problemet kommet tilbake. Større bleier finnes ikke[&:]..

Samme problemet, har prøvd de største bleiene.

ORIGINAL: ~Firefly~

Han ligger med rompa til værs, med knærne under magen. Og det er alltid oppover magen det er vått.

Tisselaken har jeg, men finner ingen som dekker hele senga. Bør vel begynne å legge på et i hver ende. Men det hjelper jo ikke på dyna.

Skifta på han i går kveld før jeg la meg. Han nekter å våkne, umulig å snu han. Så det ble en skjev og bak fram bleie, men det var hvertfall tørt.

Jeg vekker ikke Tobias, da hadde han nok ikke sovna igjen.. men om bleia er bakfram har ingenting å si.. [:)]  Ta på en pysjtype som er lett å få av - de todelte er jo ganske greie, så lenge han ikke kler av seg.. en mulighet er jo å ta de hele pysjene på bakfram - da har du fin tilgang til knapper når han sover på magen..

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: ~Firefly~

Jeg vekker ikke Tobias, da hadde han nok ikke sovna igjen.. men om bleia er bakfram har ingenting å si.. [:)]  Ta på en pysjtype som er lett å få av - de todelte er jo ganske greie, så lenge han ikke kler av seg.. en mulighet er jo å ta de hele pysjene på bakfram - da har du fin tilgang til knapper når han sover på magen..

oi mange lure gode tips, notert bak øret[:)]

Back
Topp