bleiekake

MiaMoren

Elsker forumet
Er det noen som har oppskrift/bilde?? sånn "kake" som er laget av bleier, kluter, klær, bamser o.l... skal gi en veninne i barselsgave, men finner ingen bilder

er det slik en du tenker på?

Så stilige!! Sånne hadde eg aldri sett før [:D]

Osv osv[:D]

di var jo suuuuper søte!!!!!!

Disse var jo kjempemorsomme! Har ikke sett sånne før jeg... Men jeg lurer også på hvordan man fester det her...?

ORIGINAL: Mammantjulie

Disse var jo kjempemorsomme! Har ikke sett sånne før jeg... Men jeg lurer også på hvordan man fester det her...?

samme her!

Å FY!!! noe så kuuuult!!!! Dette må  lagres til engang!!![:D]

ahha....så tøft!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: VilSåGjerne

sitter å klør meg i hode og lurer på kordan de karer å feste bleiene sånn[8|][:)][:D]

Eg syns det ser ut som dei er knytta saman med bånd....pakkebånd eller sløyfebånd eller sånt.

så tøffe!
men hvordan feste de i høyden? når det er flere "etasjer"?

Jeg lurer også på festemåten...
Ingen her som har laget???
Det er jo SÅ mange kreative sjeler her...

Jeg kan ikke svare deg, men skal prøve og lage en i dag!
Kanskje jeg kan kome med tips etterpå!
hehe

.

ORIGINAL: TiraV

sitter å klør meg i hode og lurer på kordan de karer å feste bleiene sånn[8|][:)][:D]

Eg syns det ser ut som dei er knytta saman med bånd....pakkebånd eller sløyfebånd eller sånt.

ja det ser eg og[:D]men kossen klare å lage en sånn stor runding med bleier og så feste???? alt vil jo dette fra hverandre før eg hadde klart å surre noe rundt de[:D]

Eg trur at i hvert fall på nokre av dei, så har dei surra kvar bleie saman i ein "snurr" før dei surra rundt alle....Korleis dei fester oppå kvarandre veit eg ikkje....kanskje med teip? [8|] ???

så putter en i det en ønsker! :D

Back
Topp