Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chirripo
Jeg og noen venninner har laget bleiekaker til de i venninnnegjengen som har fått unger. De ble fine og vi hengte på forskjellige gaver. Ønsker meg tøybleiekake til nestemann, hehe.
ORIGINAL: Primrose
ORIGINAL: chirripo
Jeg og noen venninner har laget bleiekaker til de i venninnnegjengen som har fått unger. De ble fine og vi hengte på forskjellige gaver. Ønsker meg tøybleiekake til nestemann, hehe.
tøybleiekake hadde vært tingen her også! bruker tøybleier frem til 6 mnd alder her i huset. er sååå mye bedre, og god og varm unge med den tykke ullbuksa nå i vinter tror jeg blir knallbra. gleder meg litt til å bruke det igjen. gadd ikke mer når daniel ble 6 mnd, han tissa alltid igjennom (så jeg måtte kjøpt masse nye bleier, sånne superabsorb greier. og mista litt lysten på å fortsette) og bæsjen lukta vondt og spruta utav enkelte ganger. rumpa ble også kjempestor når han vokste fra brettebleiene, som jeg likte best å bruke.
dette blei søren meg OT... hehe!
håper å fortsette lenger denne gangen. kommer veldig an på motivasjonen - og den var borte på det tidspunktet... for ik å snakke om svigermor som spurte hver gang: når skal dere slutte med de der bleiene og den amminga, sånn at jeg kan passe daniel? *himler*
trampeklapp til deg som har tørr unge allerede!! wow! på natta også? her blir det nok to bleiebarn, daniel er ik klar for å slutte tror jeg

det er veldig bra jobba må jeg si. flink jente dere har! hos min søster har hun slitt lenge med å få eldstemann tørr, hender enda han har uhell - og han er 8 år nå. mellomste jenta er 5 år, hun sluttet mellom 2-3 år engang - har aldri hatt et eneste uhell. hun syns det var så gøy med miss kitty truser. nå er hun veldig nøye da, og får noia hvis hun ikke har fått med seg alt når hun tørker.
er det kanskje lettere med jentene?
er veldig spent på hvordan det vil gå her hos oss... kanskje vi må begynne med tøybleier igjen, så han kjenner at det blir vått [:D]