Bleiekake

FruStina

Gift med forumet
Driver å lager bleiekake til et søskenbarn av mannen som venter sin første gutt, synes det var veeeeldig moro å lage jeg. Får jo lyst til å lage til alle vennene mine som venter små, men det blir litt dyrt å lage mange tror jeg....hihi.

Flere som har laget sånn ?

tenker jeg skal lage til en her på forumet.. dog ikke så aktiv då.. :)

så koselig da, nå er dette min første, så får bli som den blir, håper på at det er tanken som teller.....hihi

Har lyst til å lage! Må finne en anledning!! [:)]

Tenkte jeg skulle lage hvis en venninne blir gravid [:)]

Nei, har aldri laget d, men alle som har laget sier d e veldig kjekt[:D]

Eg bare ønsker meg en selv eg[;)][:D] hihi...

Har ingen jeg kan lage det til, men ønsker meg veldig en sånn kake selv..... syns de er så artige [:D][:D][:D]

Jeg fikk med venninna mi når Emilie var født [:)]

Den var kjempe fin! Å så gøy å få noe sånt! Eneste minuset var at vi ikkje brukte Libero som bleiekaka var "baket" av... Men vi brukte de opp fordi [:)]

ORIGINAL: siljekua

Den var kjempe fin! Å så gøy å få noe sånt! Eneste minuset var at vi ikkje brukte Libero som bleiekaka var "baket" av... Men vi brukte de opp fordi [:)]

nysgjerrig jeg, hvorfor fikk du ikke brukt de ?

Jeg lager jo denne nå, og har et søskenbarn til som har termin november jeg gjerne vil lage til, pluss at jeg har hei venninde som venter ei jente i September....har litt lyst å lage til henne også, men må se ann lommeboka først

Hvorfor bruker dere Libero som er så syrt til sånn da Landlord sine bleier er mye billigere og ble kåret til best i test???

ORIGINAL: sengepolka

Hvorfor bruker dere Libero som er så syrt til sånn da Landlord sine bleier er mye billigere og ble kåret til best i test???

jeg har brukt landlord selv, og er overhode ikke fornøyd, kom sånne kuler ut av den, som skal trekke til seg urin. Derfor har jeg brukt libero og pampers til lillegutt, han reagerte også på de bleiene. Men nå er det min sønn da, og andre kan tåle de helt fint. Jeg synes ikke libero var dyre heller jeg, 44 bleier for 20 kroner

??? Hva er bleiekake???
Bare jeg som ikke har hørt om dette før? hehe

ORIGINAL: FruStina

ORIGINAL: siljekua

nysgjerrig jeg, hvorfor fikk du ikke brukt de ?

Jeg lager jo denne nå, og har et søskenbarn til som har termin november jeg gjerne vil lage til, pluss at jeg har hei venninde som venter ei jente i September....har litt lyst å lage til henne også, men må se ann lommeboka først

Liker ikke Libero i de minste størrelsene... De er så klumpete og tykk...

Jeg har laget et par bleiekaker. Det er jo såååå koselig å gi bort [:D]Litt annerledes liksom[:D]

ORIGINAL: tone86

Har lyst til å lage! Må finne en anledning!! [:)]

ORIGINAL: *GullNr.2PåVei*

??? Hva er bleiekake???
Bare jeg som ikke har hørt om dette før? hehe

Dette er bleiekake

slik ble nesten ferdig bleiekake [:D] mangler bare et par sokker og barneskjeer

slik ble nesten ferdig bleiekake [:D] mangler bare et par sokker og barneskjeer

Den var kjempefin! [:D] Jeg regned med det blir gutt?[;)]

ORIGINAL: maltesers