Bleiedispenser

fruluna

Forumet er livet
Har tenkt å kjøpe bleiedispenser, for jeg innbilte meg at det var så fryktelig kjekt.. Men så leste om noen som hadde skrevet under lilla sitt inlnegg "Jeg vant jeg vant", og da ble jeg litt i tvil..
Bortkasta penger eller nyttig?

vI HAR LÅNT EIN SLIK DISPenser,har så lite bad at vi må ut for å skifte meining,så vi måtte ommøblere stua og dele den av med ein stellekrok,er avhenig av slik dispenser får mitt barn sine bleier lukter det ihvertfall av,..og det vil eg nå tru det vil gjere på eit bad som har varmekabler og men...Eg må nå sei at det er andre ting som kanksje er like eller meir unødvendig enn akkurat ein slik dispenser..men det er nå mi meining!!!

Korleis det? To veninner a v meg har den ståande på bad med varmekabler og de merker ingen lukt!

Det står i infoen om den at den ikke skal stå direkte på varmekabler..

Vi brukte bleiedispenser forrige gang og den er tatt frem igjen nå, for det er ingen tvil hos meg at det fungerer veldig bra! Bare vent til babyen begynner med fast føde: da er det greit å slippe lukten! Refill pakkene finnes i to sorter; en fra 0-4 mnd og en fra 4mnd og utover. Bleiene blir pakket inn i luktfrie poser og beholderen tar opptil 25 bleier, så når den tømmes er det bare å hive posene (som henger sammen) i en pose og kaste den i søppelet. Refillboksene varer ganske lenge, så det er ikke noe problem. 3-400 kr er jo ikke akkurat mye penger da!!! En kjempegod investering som jeg anbefaler alle...

Vi fikk bleiedispenser, men gav den videre... Syntes ikke det fungerte så greit. Nå om vinteren har vi ei søppelkasse stående på verandaen som vi kaster bleiene i, så slipper vi lukta i det hele tatt... Bæsjebleier putter vi uansett i en pose som vi knytter igjen. Om sommeren kaster vi bleiene i søpla utenfor for hver gang... Synes det funker helt fint.

Jeg synes absolutt det har vært kjekt...Men kun til bruk på bæsjebleier-hvis ikke blir det sløsing!
Tenker også på gjester og sånn,kjekt å skåne dem for litt lukt...[;)]

jeg vant på julekalenderkonkurannsen en sangenic bleiebeholder[:)]

Ja det så jeg du skrev, Lilla! Så gøy da!
Har ikke fått noen mld på emailen jeg, så jeg har nok ikke vunnet noe.. [:'(]

Er tydeligvis litt smak og behag med den dispenseren, så jeg vet ikke jeg.. Tror jeg drøyer litt med å kjøpe, så får vi heller se det ann litt [:)]

Nå har jeg den gule som var før denne som er hvit men jeg hadde ikke kjøpt det.
Hadde den på bade og hadde ikke noe problem med varmen men når du tar opp posene snurra alt seg opp og fikk ikke kutta av med kniven. Fikk nytt lokk men hjalp ikke.
Mannen min sa at jeg motte si til deg at du ikke burde kjøpe den. [;)]
Hadde heller brukt pengene på den du henger i take med flaskene på hode og kan ha rene bleier i. Har den og er mye bedre [:D]

He he he [:D]
Du må gjør som du vil men jeg har pakka min bort og skal ikke bruke den nå [;)]

Jeg skal ikke ha en sånn, tenker at jeg greier å gå ut med bleiene i søppla, det er jo rett på utsiden...

Nei tror jeg dropper hele greia!
Går man med søpla ofte er det jo ikke noe problem.. [:)]

Har lyst på en sånn jeg! men klarer meg selvfølgelig uten. Syns det kan være greit å slippe lukten jeg da... Hvis man har besøk..

Jeg vil ha en sånn sak jeg.. Regner med at det blir masse bleieskift med to babyer, og siden jeg er fryktelig lat vil jeg slippe å gå ut for hver bleie som skiftes. [:D]

Jeg får en slik i gave å da takker jeg jo ikke nei.. Om den blir mye brukt, eller kasta ut, vil jo tiden vise[:)]

Jeg bruker min kun til de værste drittbleiene ellers så blir den veldig fort full og det er relativt dyrt med poser... Har to "drittunger" jeg da.... Søpla må jo ut alikevel så noen bleier fra eller til går vel greit... Tror jeg hadde klart meg veldig godt uten men alt er jo opp til en selv....Lykke til!

ORIGINAL: pebbles

Jeg vil ha en sånn sak jeg.. Regner med at det blir masse bleieskift med to babyer, og siden jeg er fryktelig lat vil jeg slippe å gå ut for hver bleie som skiftes. [:D]

Oh yes!!! I hvert fall å anbefale når du skal ha to. Vi bruker den kun til skitt-bleier da, for ellers blir det fort dyrt. Men jeg ville ikke vært foruten for alt i hele verden!

jeg har en slik en...er fornøyd med den jeg har....
har stelle plassen på soverommet...og da er det gfreit å slippe å gå hele huset rundt for å komme til søppla...

klem[:)]

Back
Topp