~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Den ser jeg! Hun er faktiskt 1 mnd allerede idag.Håper det avtar litt her å! [emoji12] Hvor gammel er lille? Her er han 11 dager...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ser jeg! Hun er faktiskt 1 mnd allerede idag.Håper det avtar litt her å! [emoji12] Hvor gammel er lille? Her er han 11 dager...
Som regel går det 1-1,5uke mellom hver, og da er det noen kraftige greier som kommerHvor mange bæsjebleier har dere i døgnet ca.? Gir dere MM, MME eller en kombinasjon?
han tømte seg i tre omganger i løpet av et døgn og da fyller han to bleier hver gang Jeg skulle gjerne også hatt flere bæsjebleier (han presser ikke så veldig for å få det ut heldigvis), virker som han blir mer luftig før bleia kommerLitt missunlig på dere med bæsjebleier hver dag jeg. Her er det ca en i uka, og når den endelig kommer er vi ganske urolig den kvelden (hun bæsjer selvfølgelig på kvelden og natta), og helt utslitt etterpå. Når det begynner å nærme seg kan hun dagene før presse og presse uten at det kommer noe:/

Som regel går det 1-1,5uke mellom hver, og da er det noen kraftige greier som kommerhan tømte seg i tre omganger i løpet av et døgn og da fyller han to bleier hver gang
fullamming. Der da?
Som regel en i døgnet men noenganger går det halvannet til to døgn. Hun får jo kun MME så hun kunne godt hatt litt oftere for min del. Vi gir malt og.Ja, han bæsjet meg nesten ned den ene gangenUff da, det høres litt slitsomt utSom regel en i døgnet men noenganger går det halvannet til to døgn. Hun får jo kun MME så hun kunne godt hatt litt oftere for min del. Vi gir malt og.
han prompet samtidig som han bæsjet, så da stod det en sprut
og den ene natten skulle jeg på do, så han lå igjen i vugga i 2.etasje. Da jeg kom ut fra badet i 1.etasje hørte Jeg at han bæsjet, det sprakte skikkelig Ja, han bæsjet meg nesten ned den ene gangenhan prompet samtidig som han bæsjet, så da stod det en sprut
og den ene natten skulle jeg på do, så han lå igjen i vugga i 2.etasje. Da jeg kom ut fra badet i 1.etasje hørte Jeg at han bæsjet, det sprakte skikkelig
hun plages ikke med å få ut bæsjen? Husker jeg styrte ganske mye med frøkna når hun fikk mme, selv med malt i (hun strever enda med litt hard mage til tider
)

Det er jo bra
Nei, jeg synes ikke det virker sånn.