Bleiebukse til mor

Dulf

Andre møte med forumet
Hva kjøper man?? :rolleyes:

jeg bruker ikke joggebukse, og vil helst ikke reise hjem fra sykehuset i pysjbukse. Noen spesifikke tips?
 
Joggebukse all the way her også, har allerede flyttet inn i løse «yogabukser»:hilarious:... Tenker det sikkert er behagelig å reise hjem i kjole eller skjørt også? og det vil jo også dekke til bleierumpen, men mulig det blir litt kaldt i oktober?
 
Joggebukse all the way her også, har allerede flyttet inn i løse «yogabukser»:hilarious:... Tenker det sikkert er behagelig å reise hjem i kjole eller skjørt også? og det vil jo også dekke til bleierumpen, men mulig det blir litt kaldt i oktober?
Kan jo bare ha en god strømpebukse under eventuelt :)
 
Sist fødsel brukte jeg mye tights og lange overdeler. Litt upraktisk med amming så ville gått for ammevennelig overdeler :)
 
Jeg har kjøpt meg « slapp bukse» på vero moda som jeg tenker og ha med meg:) legger ved bilde! Føler de er pyntet- løs- men ikke for joggebukse aktig!
 

Vedlegg

  • 8F913DB5-9E42-461C-87FC-78F57DB0F00D.jpeg
    8F913DB5-9E42-461C-87FC-78F57DB0F00D.jpeg
    13,7 KB · Visninger: 54
Jeg har kjøpt mama joggers fra hm, den var så god at jeg måtte ha 2. Har også en superstrechy svart dongeri mamma bukse fra hm som jeg absolutt kan bruke etter fødsel. Ellers så er det strømpebukse og hverdagskjoler.
Jeg passer på å kjøpe alt i mørke farger, man vet jo aldri hva som kan lekke både før og etter fødsel.
 
Jeg har brukt mama tights og joggebukser på barsel og ved hjemreise:)
 
Om man skal ha kjole så må den være amme vennlig, kjipt å sitte i strømpis med kjolen over puppen :hilarious:

Men du kan sikkert bruke det samme som du bruker nå den første perioden? Spørs selfølgelig hvor mye magen forsvinner men jeg syntes det var godt å ha litt "støtte" rundt magen de første dagene..

En lang cardigan er et lurt triks for å skjule bleierumpa. Spesielt om man har behov for de tykke bindene de har på sykehuset etter fødsel. Viktig å huske at puppene skal holdes varme for å forhindre brystbetennelse også!
 
Sniker:)
Jeg bor i tights og ammekjoler :) er ikke veldig mange alternativer dessverre. Du kan evt bruke vanlig bukse med lang topp som dekker rompa da.
 
Det er ikke det at jeg ikke kan bruke joggebukse. Er bare at jeg ikke har, så syns det var dumt å kjøpe. Fant en på Bikbok, så det ble joggebukse på mor likevel. Sikkert fornøyd med det en god stund etter fødsel også :)
 
Det er ikke det at jeg ikke kan bruke joggebukse. Er bare at jeg ikke har, så syns det var dumt å kjøpe. Fant en på Bikbok, så det ble joggebukse på mor likevel. Sikkert fornøyd med det en god stund etter fødsel også :)
Aah, jeg skjønner :) Ja da har du ordnet det forstår jeg, blir sikkert god å ha den. Eventuelt funker kanskje gravidtightsene i alle fall den første uken før magen trekker seg sammen igjen :) Jeg har noen komfortable tightser jeg brukte før jeg ble gravid (og de første 4 mnd i svangerskapet) og jeg flytter sikkert inn i de etter fødselen :)
 
Back
Topp