Bleiebukse 0-3 mnd

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Noen som har og har lyst å måle hvor stor den er??

Strikket en som egentlig skal være en barselgave, men den ser veldig stor ut......

Ingen??

Ikke fått vasket den enda så håper den krymper litt i vask ;)

Beste jeg hadde å sammenlikne med i str foran meg var ei tabascoeske som ikke var ryddet opp etter middagen i går kveld :P

ImageUploadedByBV Forum1439887572.349473.jpg

Mangler knappen i også ;)

Hva skal den brukes til?
Om det er til pynt utenpå engangsbleie til fotografering f.eks, så er den nok for stor.
Men om den skal brukes som sperrelag på en tøybleie (som kan bygge litt mer enn engangs), kan det jo godt hende at den holder. Den type ullbukser bør uansett vaskes bittelitt hardt og lanoliseres godt for å holde tett :)

Hva skal den brukes til?
Om det er til pynt utenpå engangsbleie til fotografering f.eks, så er den nok for stor.
Men om den skal brukes som sperrelag på en tøybleie (som kan bygge litt mer enn engangs), kan det jo godt hende at den holder. Den type ullbukser bør uansett vaskes bittelitt hardt og lanoliseres godt for å holde tett :)

Er en gave. Tenkt mer til pynt, tror ikke di skal bruke tøybleier.... Ikke fått vasket den enda....

Oppskriften var full av feil så måtte bare prøve meg frem... Di får bruke den når den passer ;)

Back
Topp