Hei! Siden en som gravid får tilbud om å få gratis bleiebøtte fra ulike butikker, kan det være lurt å være klar over en ting. De refillkassettene er svindyre. Jeg var selv innom Barnas Hus og fikk meg en Angel care-bleiebøtte, og så da at kassettene koster 300 kr for 3. Hvis en bruker minst 1 kassett i måneden, som jeg har lest inne på forumet, så blir det jo mye penger i lengden... Siden det var så dyrt bestemte jeg meg for å sjekke ut Ebay og Amazon, og der fant jeg seks refillkassetter for 200 kr. Med frakt ble det hele på 300, altså 50 % av hva det ville kostet i butikken. Jeg fikk kassettene i posten i dag, etter under to uker siden bestilling. De var i originalpakning og helt like de de selger på Barnas Hus. Siden jeg bor i ei knøttlita treromsleilighet og er veldig vag på u-lukter, passer det meg ypperlig å ha en slik bleiebøtte i hus. Mange mener de bleiebøttene er unødvendige og dyre, men de trenger altså ikke være så dyre i drift, hvis en bare bestiller på nett. Det var bare et lite tips